Min mor og jeg har været kreative til bettepigen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Caroline86

Frøken J. skriver:

Det er nemlig fint! Så også at Charlotte (you know of course, Laulund) har brugt det til noget indretning på Marias værelse i en anden farve. Det er nemlig suuuper fint ! Og noget helt andet når man kan sige, at sådan noget har alle i hvert fald ikke

det betyder nemlig også meget... at det er deres HELT eget!

Lauras huemor (finsk tradition) har lavet 2 malerier til Laura som hænger på hendes værelse! Det er også en af de ting jeg virkelig elsker at have til hende!

og bare vent til bette kommer ud så finder du på endnu flere gakkede unik-sager hun bare SKAL have... Jeg skal i gang med Lauras fluenet nr. 2 Kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal sy på... det kommer der lige en tråd om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Tak! Det er skægt for i starten havde jeg ikke meget fidus for de der ugler, men for søren.. Så synes jeg alligevel de var så fine, da jeg så det stof

Ja de er bare super søde - har lige lavet sengetøj til en kunde i samme stof bare i drenge - er du gal det blev flot..

Tror lidt det med uglerne - de er jo over det hele - Og det kan godt bliver for meget - men det er nu flot.

Anmeld

11. august 2011

Laulund87

Jo de er SÅ fine! Og det er det samme uglestof, bare i andre farver

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

Frøken J. skriver:

Eller.. Det er måske at pynte på det! Min mor har været kreativ og har syet samt betalt hele gildet. Jeg har valgt stof Men stadig! Men det er blevet til to sæt dynebetræk til prinsessen! NØJ hvor jeg synes det er blevet smadderflot. Er helt vild med begge, men især det med uglerne. Synes stoffet er særdeles velvalgt, hvis jeg selv skal sige det Og nu er hun i gang med at sy et sæt tøj til den lille

Er det ikke blevet fint?

Hvor er det fint:-)

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Caroline86 skriver:

det betyder nemlig også meget... at det er deres HELT eget!

Lauras huemor (finsk tradition) har lavet 2 malerier til Laura som hænger på hendes værelse! Det er også en af de ting jeg virkelig elsker at have til hende!

og bare vent til bette kommer ud så finder du på endnu flere gakkede unik-sager hun bare SKAL have... Jeg skal i gang med Lauras fluenet nr. 2 Kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal sy på... det kommer der lige en tråd om

Ej hvor lyder det fint! Det er nemlig bare så skønt når man kan sige: Og det er KUN hende der har det. Hehe Og hjemmelavet fluenet? Det er dælme kreativt!

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Ja de er bare super søde - har lige lavet sengetøj til en kunde i samme stof bare i drenge - er du gal det blev flot..

Tror lidt det med uglerne - de er jo over det hele - Og det kan godt bliver for meget - men det er nu flot.

Det er nemlig super flot! Og jeg synes også, at så længe man ikke går total overboard, så er de ugler så søde

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Jo de er SÅ fine! Og det er det samme uglestof, bare i andre farver

Tak søde! Og ja, det må være tegn på du har god smag

Anmeld

11. august 2011

Frøken J.

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det fint:-)

Tak!

Anmeld

11. august 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Tak søde! Og ja, det må være tegn på du har god smag

Anmeld

11. august 2011

Mor til Mike

Wow hvor er det flot! er især helt vild med det med uglerne Passer vildt godt til en lille prinsesse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.