Føler mig ensom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Anonym trådstarter

Sidder her og føler mig total forladt, min datter skal til en undersøgelse på mandag omkring hendes muligvise sygdom NF1, hun skal på Skejbys afdeling for sjældent genetiske sygdomme, mener jeg det hedder. Og føler mig lidt egoistisk men også lidt fortabt, min svigerfar skal køre mig for har ikke andre muligheder, og har stortset ingen forhold til ham. Min kæreste kan ikke få fri fra arbejde, så jeg føler jeg sidder helt selv med det, hvad skal jeg lige gøre af mig selv, hvis jeg sidder der med min lille baby og måske for dårlige nyheder, ved ikke hvordan jeg skal klare det, og ved ikke engang hvad der skal ske. Føler bare jeg er helt alene om alt det her.

Undskyld skulle lige ud med det.

Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Amelia<3

Anonym skriver:

Sidder her og føler mig total forladt, min datter skal til en undersøgelse på mandag omkring hendes muligvise sygdom NF1, hun skal på Skejbys afdeling for sjældent genetiske sygdomme, mener jeg det hedder. Og føler mig lidt egoistisk men også lidt fortabt, min svigerfar skal køre mig for har ikke andre muligheder, og har stortset ingen forhold til ham. Min kæreste kan ikke få fri fra arbejde, så jeg føler jeg sidder helt selv med det, hvad skal jeg lige gøre af mig selv, hvis jeg sidder der med min lille baby og måske for dårlige nyheder, ved ikke hvordan jeg skal klare det, og ved ikke engang hvad der skal ske. Føler bare jeg er helt alene om alt det her.

Tak fordi du læste med.

Er ked af at hører det hele med det datter og det i skal gennemgår.

Håber at i får nogle gode nyheder på mandag. Jeg kan ikke rigtig forstår hvorfor din kæreste ikke bare tager fri fra arbejdet det er jo ikke bare en normal undersøgelse. Han skal være der både for dig og jeres datter.

Krydser finger at det hele kommer til at går godt.

Anmeld

11. august 2011

Mathilde

Åh stakkels dig. Jeg kan godt forstå du føler dig alene... Er der slet ikke mulighed for, at din kæreste kan tage med? Maske kunne han bare tage fri et par timer?

Håber det er gode nyheder I får

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Amelia<3 skriver:

Er ked af at hører det hele med det datter og det i skal gennemgår.

Håber at i får nogle gode nyheder på mandag. Jeg kan ikke rigtig forstår hvorfor din kæreste ikke bare tager fri fra arbejdet det er jo ikke bare en normal undersøgelse. Han skal være der både for dig og jeres datter.

Krydser finger at det hele kommer til at går godt.

han har lige haft ferei og skulle starte i mandags, men var syg mandag og tirsdag, så han har rigtig travlt, og han er lige ansat fra den 8.8.11 så han vil ikke risikere noget.

Anmeld

11. august 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Tak fordi du læste med.

til dig...

Har du læst lidt om nf1?

ellers er det lidt her; http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/neurofibromatosis.htm

De fleste får et liv godt liv og godt helbred.

Er sikker på du finder styrken...

Anmeld

11. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Tak fordi du læste med.

Åhh,hvor det lyder som en hård omgang:-( Sender en masse krammere i din retning:-)

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Åh stakkels dig. Jeg kan godt forstå du føler dig alene... Er der slet ikke mulighed for, at din kæreste kan tage med? Maske kunne han bare tage fri et par timer?

Håber det er gode nyheder I får

Jeg kunne godt bruge ham der, men han har lige haft ferie og skulle starte i mandags, men var syg mandag og tirsdag, så han har rigtig travlt, og han er lige ansat fra den 8.8.11 så han vil ikke risikere noget. Og han kan ikke nøjes med og tage fri et par timer, da kørslen derop og hjem tager ca 3 timer tilsammen og det tager ca 2 timer derhenne, så det ville han ikke kunne nå.

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

til dig...

Har du læst lidt om nf1?

ellers er det lidt her; http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/neurofibromatosis.htm

De fleste får et liv godt liv og godt helbred.

Er sikker på du finder styrken...

Ja har læst det, og er glad for det ikke er "værre" men kan ikke lade være med og tænke, hvad nu hvis. Hvorfor min datter?!

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Åhh,hvor det lyder som en hård omgang:-( Sender en masse krammere i din retning:-)

Mange tak.

Anmeld

11. august 2011

Mathilde

Anonym skriver:

Jeg kunne godt bruge ham der, men han har lige haft ferie og skulle starte i mandags, men var syg mandag og tirsdag, så han har rigtig travlt, og han er lige ansat fra den 8.8.11 så han vil ikke risikere noget. Og han kan ikke nøjes med og tage fri et par timer, da kørslen derop og hjem tager ca 3 timer tilsammen og det tager ca 2 timer derhenne, så det ville han ikke kunne nå.

Okay det kan jeg godt se...

Stort kram håber alt er ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.