Anonym skriver:
Heej.
Jeg har bare brug for at komme af med nogle frustrationer og noget vrede, så hvis I ikke vil have ødelagt jeres gode humør, så bare ignorer dette indlæg 
NÅ! Sagen er den, at der kører så meget negativ energi herhjemme for tiden. Vi er lige flyttet, jeg kom ikke ind på den uddannelse jeg gerne ville, så jeg har også været ret frustreret over dette. Hele mit "liv" den kommende fremtid.. Ja, den er altså væltet om, og blevet en hel anden.
Vi har et barn sammen på 8 måneder.
Min kæreste har et søvnproblem..Eller det ved jeg ikke om han har. Men han mener selv han har. Rigtig nok; Han kan falde i søvn på 2 minutter - hvor som helst NÅR som helst.. HVER evig eneste morgen er det MIG IG MIG der står op og tage rvores søn. Nu har min kæreste sgu haft ferie i 4 uger!!!!! TO dage er det blevet til hvor jeg har fået lov at sove til kl... 8.40!? Eller er det mig sder står op.
Det er sådan set også fint nok - fordi jeg elsker vores søn!! Så jeg vil gerne stå op med ham.. Men han har lige fået tænder, så jeg ldier ret meget under en SUR baby. Derfor får jeg ikke meget søvn.. Så havde det været super hvis min kæreste gad stå op og tage ham så jeg kunne sove bare en lille time! MEN NEJ - ser ham fanme først kl 11 - 12 stykker... OG SÅ ER HAN I DÅRLIGT HUMØR NÅR HAN STÅR OP!
VI har skændtes HVER dag i nok en måned nu.. Erved at blive sindssyg.
Jeg tog snakken med ham her den anden dag; Fortalte ham, at jeg virkelig gerne ville ha' han snart stod op - fordi når jeg spurgte ham ommorgenen om han ikke nok ville stå op, så var det nok noget med det! Så var det nok fordi jeg VIRKELIG havde brug for lidt søvn!!! Fint nok, han siger han nok skal begynde at stå op.. OG så i dag; han står ikke op!!! Jeg bliver irriteret og vi kommer fanme også op og skændtes.. LÆNGE og MEGET!
Det er nu 3 timer siden og vi har ikke sagt et ord til hinanden siden.. Jeg tager mig af vores søn og han sidder nede i sin rådne kælder eller ved copmuteren og spiller spil.. Ikke et ord bliver der sagt.
Jeg sidder tilbage med følelsen: Er det her virkelig det værd??? Magter jeg virkelig at fortsætte med det her?
Jeg elsker min kæreste - det gør jeg!! Men kan jeg virkelig fortsætte det det her???
Tak fordi du læste med
Ville ikke noget, bare ud med nogle tanker 
Tja... Jeg kender det godt.. Sådan tildels.... Min kæreste får IKKE lov til at sove til kl. 11-12 det er helt sikkert!
Men han er elendig til at stå op om morgenen.. og det er mig der står op stort set hver dag, men nu vågner vores søn også først kl. 8 ca., hvor jeg egentlig selv er vågnet... Men det kan irritere mig helt vildt at se på sådan en doven mand der ikke kan få sig selv til at stå op...
Og han får dte af vide, omend det kan skabe lidt dårlig stemning, så står han op 30-40 min efter min søn og jeg er stået op, han skal jo "Lige ha lov at vågne..." øhh ja ville jeg da også gerne.... Men generelt er han IKKE et morgenmenneske.
Min kæreste er dog rigtig sød til at "Give mig frihed" - altså jeg går til svømning en aften om ugen, er temmelig ofte ude med veninder - også sent på aftenen, og har jeg været i byen, jamen så står han også op og underholder sønnen mens moren sover længe
Så jeg synes vi er gode til at give hinanden lidt tid, en gang lavede vi en aftale om at vi hver weekend delte os op, altså lørdag stod jeg op med sønnen og manden måtte så sove 2 timer ekstra (til kl. 10 så hele dagen ikke er gået når han står op) om søndagen var det så min tur... synes faktisk det fungerede fint, prøv at foreslå din kæreste det?? Så er der INTET at gøre den lørdag/søndag morgen hvor det er hans tur.... så er det ud af fjerene
Anmeld