Wampires skriver:
Syntes der efterhånden er alt for mange debatter med kærester der bare er nogen, ja hvad kan man kalde det uden at bande alt for meget... klaphatte?
Så ville lave en for andre som mig der bare har været superheldige at finde en der er god og dejlig...
Min kæreste er begyndt at tage ALLE opvaskene, han sørger for at der bliver støvsuget, sørger for at der bliver vasket tøj, og så er han der bare hver eneste gang jeg har brug for et kram eller støtte af den ene eller anden art...
Hvis f.eks. jeg sidder i sofaen og har fået sat mig så jeg ikke helt selv kan rejse mig uden at bukke mig sammen om maven er han der inden jeg når at sige noget som helst med en hånd og støtte så jeg kan komme op uden at klemme maven...
han fortæller mig næsten hver eneste dag at han syntes jeg er smuk og sexet... han viser mig at han elsker mig ved de ting han gør... Han elsker at sidde i sofaen bare og røre ved maven mens lillemanden ligger og svømmer rundt...
Til trods for hans socialefobi er værre end min så er vi tilmeldt fødselsforberedelse da han gerne vil vide mere og han gerne vil støtte mig da jeg gerne vil med til det for at se hvad det går ud på... han kører mig til min plejefamilie så jeg kan se dem selvom han ikke er helt tryg ved dem endnu...
han forsvarer mig hvis der er nogen der kritiserer mig for hårdt eller uretfærdigt... selv hans egen familie som han ikke har meget tilbage af bliver sat på plads hvis der er brug for det...
Glæder mig til at gøre ham til far, for er slet ikke og har aldrig været i tvivl om at han bliver fantastisk til det...
Kom frisk piger fortæl mig om alle de gode forhold der da også må være derude et sted...
vis at det kan lykkes at finde en man er enig med og som respekterer ens grænser og som man sagtens kan diskutere med uden at det betyder at man er ved at gå fra hinanden...