Min dejlige kæreste :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Syntes der efterhånden er alt for mange debatter med kærester der bare er nogen, ja hvad kan man kalde det uden at bande alt for meget... klaphatte?

Så ville lave en for andre som mig der bare har været superheldige at finde en der er god og dejlig...

Min kæreste er begyndt at tage ALLE opvaskene, han sørger for at der bliver støvsuget, sørger for at der bliver vasket tøj, og så er han der bare hver eneste gang jeg har brug for et kram eller støtte af den ene eller anden art...

Hvis f.eks. jeg sidder i sofaen og har fået sat mig så jeg ikke helt selv kan rejse mig uden at bukke mig sammen om maven er han der inden jeg når at sige noget som helst med en hånd og støtte så jeg kan komme op uden at klemme maven...

han fortæller mig næsten hver eneste dag at han syntes jeg er smuk og sexet... han viser mig at han elsker mig ved de ting han gør... Han elsker at sidde i sofaen bare og røre ved maven mens lillemanden ligger og svømmer rundt...

Til trods for hans socialefobi er værre end min så er vi tilmeldt fødselsforberedelse da han gerne vil vide mere og han gerne vil støtte mig da jeg gerne vil med til det for at se hvad det går ud på... han kører mig til min plejefamilie så jeg kan se dem selvom han ikke er helt tryg ved dem endnu...

han forsvarer mig hvis der er nogen der kritiserer mig for hårdt eller uretfærdigt... selv hans egen familie som han ikke har meget tilbage af bliver sat på plads hvis der er brug for det...

Glæder mig til at gøre ham til far, for er slet ikke og har aldrig været i tvivl om at han bliver fantastisk til det...

Kom frisk piger fortæl mig om alle de gode forhold der da også må være derude et sted...

vis at det kan lykkes at finde en man er enig med og som respekterer ens grænser og som man sagtens kan diskutere med uden at det betyder at man er ved at gå fra hinanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

anmaj

Jeg synes også der er mange negative indlæg, men der er også blevet lavet nogle positive.

min mand er også bare superdejlig, han er god til at aflæse mig.

jeg er rigtig god (det er skidt) til at holde på følelserne indtil jeg begynder at blive så irritert at jeg bare kun kan råbe ad ham, men det tager han med. men mange gange når han at fange det inden det når så vidt.

jeg har ikke så god ryg og har for tiden overbelastet min ene arm, så han er rigtig god til at hjælpe med det meste.

men selvfølgelig er der ting der kan være trælse og nogle gange går det også mig mere på. men er bare helt generelt rigtig glad for min dejlige mand.

Anmeld

11. august 2011

sarahb

min mand gør alt for at jeg har det godt og jeg er lykkelig!
Han får mig til at føle mig som verdens dejligste kvinde og så viser han mig hvor taknemmelig han er for jeg er hans og at jeg har givet ham 2 børn! Han sætter utrolig stor pris på mig og det er bare så vidunderligt!
Jeg kan ærlig sige at mit hjerte stadig blomstre efter 9 år!

Anmeld

11. august 2011

Annette A

Ja du har ret i det er godt at høre lidt positivt også.  Det lyder som om du har en dejlig og støttende kæreste og ja så kan man jo ikke forlange mere. 

Har også selv en dejlig kæreste som jeg har kendt i 11 år og jeg kunne ikke ønske mig mere end det vi har sammen. Han støtter mig også i alt og er hjælpsom, indsigtsfuld, en dejlig far og vi giver hinanden plads til at gøre de ting vi vil og har det bare dejligt sammen og interesserer os for hinanden og kan samtidigt godt have interesserer hver for sig.

Det har dog ikke altid været sådan og vi har været gået fra hinanden mange gange inden vi nåede hertil. Men det har kun gjort båndet stærkere og kærligheden dybere, fordi vi aldrig har opgivet hinanden og på et eller andet tidspunkt indser man så, at den anden er blevet en del af en, som man ikke vil undvære. Så det har været det hele værd og det er skønt stadig at være forelsket efter mange år med sin partner. 

Anmeld

11. august 2011

Troldemommi

Jeg sad lige og tænkte det samme, hvor er der dog mange herinde der lever i dårlige forhold :-(

og så sidder man her og bare elsker sin kæreste over alt på jorden og så tænker jeg

HVOR ER JEG DOG HELDIG :-) :-)

og så gør det heller ikke noget at jeg skal giftes på lørdag :-)

Monica 36+0

Anmeld

11. august 2011

Loa

Forstår heller ikke alle de indlæg..... Hvorfor bliver folk dog sammen med de hankøn altså????

Min skønne mand, tager vores datter hver nat (hun vågner ret meget om natten) bare fordi han har lidt mere overskud end mig, det er virkelig noget jeg sætter stor pris på

Så har han givet mig en weekendtur til Paris, så vi kan få lidt alene tid som vi trænger til (han arbejder rigtig meget)

Anmeld

11. august 2011

Anette&Sophia

Wampires skriver:

Syntes der efterhånden er alt for mange debatter med kærester der bare er nogen, ja hvad kan man kalde det uden at bande alt for meget... klaphatte?

Så ville lave en for andre som mig der bare har været superheldige at finde en der er god og dejlig...

Min kæreste er begyndt at tage ALLE opvaskene, han sørger for at der bliver støvsuget, sørger for at der bliver vasket tøj, og så er han der bare hver eneste gang jeg har brug for et kram eller støtte af den ene eller anden art...

Hvis f.eks. jeg sidder i sofaen og har fået sat mig så jeg ikke helt selv kan rejse mig uden at bukke mig sammen om maven er han der inden jeg når at sige noget som helst med en hånd og støtte så jeg kan komme op uden at klemme maven...

han fortæller mig næsten hver eneste dag at han syntes jeg er smuk og sexet... han viser mig at han elsker mig ved de ting han gør... Han elsker at sidde i sofaen bare og røre ved maven mens lillemanden ligger og svømmer rundt...

Til trods for hans socialefobi er værre end min så er vi tilmeldt fødselsforberedelse da han gerne vil vide mere og han gerne vil støtte mig da jeg gerne vil med til det for at se hvad det går ud på... han kører mig til min plejefamilie så jeg kan se dem selvom han ikke er helt tryg ved dem endnu...

han forsvarer mig hvis der er nogen der kritiserer mig for hårdt eller uretfærdigt... selv hans egen familie som han ikke har meget tilbage af bliver sat på plads hvis der er brug for det...

Glæder mig til at gøre ham til far, for er slet ikke og har aldrig været i tvivl om at han bliver fantastisk til det...

Kom frisk piger fortæl mig om alle de gode forhold der da også må være derude et sted...

vis at det kan lykkes at finde en man er enig med og som respekterer ens grænser og som man sagtens kan diskutere med uden at det betyder at man er ved at gå fra hinanden...

det er drama, splid, og tøsefnidder. :-D

- men jeg er heldigvis også den heldige vinder af en dejlig kæreste. når han ikke er mig utro med hans rallybil hæhæhæ.

Anmeld

11. august 2011

jydeinden

jamen her kommer et positivt indlæg

min kæreste er virkelig dejlig og speciel.. han lytter hvis noget går en på hjertet, og han laver de ting som nu skal laves i hjemmet enten af sig selv eller med lidt hjælp til at huske det.

Han elsker at putte, kysse og kramme, og man er i hvertfald sikker på, at dét kommer man ikke til at mangle.

han er ikke typen som måske er den bedste til at forkæle en med gaver, for det siger ham intet, men så gør han det med ord istedet.

Han er virkeligt kommet godt ind i vores familie, og snakker kanon godt med min bror især, og dét betyder enormt meget for mig.

Jeg har en dejlig kæreste, som absolut IKKE skal byttes for nogen anden, jeg er 100 % sikker på han vil blive en god far til den tid.

Anmeld

11. august 2011

Chillien

Skønt at læse.. Min kæreste og jeg er endelig færdig med en ret lang krise.. Vi har begge lært nogle ting, og er blevet meget bedre til at være kærester..

Han er dog aldrig holdt op med at være fantastisk... Og har altid vist det.. Selv da vi gik fra hinanden var han bare superhjælpsom og ikke et hint af at være ondskabsfuld (har jeg ellers prøvet med en eks)..

Han støtter mig rigtig meget når jeg har det svært, selvom han ikke altid ved hvordan han skal gøre.. Han vasker op og vasker tøj... Han kører sjælland rundt med mig hvis jeg har bug for det, fordi min cykel er i stykker.. Han sørger for at fortælle han elsker mig, og kommer hjem med blomster af og til..

Vi har det sjovt sammen og kan bare godt sammen... Er glad for vi har haft den krise vi lige har været igennem, for vi er kommet tættere på hinanden, og jeg glæder mig til at bruge mit liv med ham, for har lært at det er det jeg vil..

Vi kan lave ting hver for sig uden at den ene bliver sur.. Vi ved det er vigtigt at kunne have et liv hver for sig... Men sammen har vi også et fantastisk liv... Vi kan lide mange af de samme ting, og har derfor ingen problemer med at finde ud af hvad vi skal lave - både i hverdagen og når vi har fri og ferie..

Så er han til at snakke med... Bare det at man kan have en voksen diskussion med ham, og stadig være gode venner bagefter er bare fantstisk..!

Jeg har førhen haft meget svært ved at give mig 100% til et andet menneske, og det samme har jeg med ham... Det resulterede i et brud for nylig... Det var det hårdeste jeg i mit liv har prøvet.. Det var med tud, rysteture og opkastninger... Jeg indså nogle ting i den korte tid han var væk, og er blevet meget klogere... Og bare det at han vil lade mig vise ham det, viser hvor helt igennem vidunderlig han er!

Hvis jeg sku give et råd videre: Den største fejl du kan begå i livet, er at være bange for at lave fejl...! Det har jeg erfaret på den hårde måde.. Men når det betyder at jeg kan være sammen med den mand, så er det en lektion jeg vil huske for livet!..

Jeg elsker ham, og tror jeg vil fortælle ham det når han kommer hjem om lidt... For jeg har den dejligste mand i verden!

Anmeld

11. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Dejligt at se positive indlæg

rart at vide at jeg ikke er den eneste der har et godt forhold med en kæreste der respekterer mig og holder af mig for den jeg er...

Nogen gange når jeg ser at der er mange indlæg i træk med mennesker i håbløse forhold får jeg næsten dårlig samvittighed over at have det så godt som vi har det...

Forhold er ikke altid nemt... man kan godt være uenige om ting uden at man behøver at skrige af hinanden eller gå fra hinanden af den grund...

Vi har haft emner vi ikke snakkede om for da vi mødtes var vi i hver vores ende med holdninger til emnet så vi blev enige om at vi ikke gad diskutere om det for vi havde hver vores baggrund til hvorfor vi følte som vi gjorde... senere har vi så taget emnerne op igen og vi er endt med at stå i midten sammen fremfor i hver sin ende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.