Skønt at læse.. Min kæreste og jeg er endelig færdig med en ret lang krise.. Vi har begge lært nogle ting, og er blevet meget bedre til at være kærester..
Han er dog aldrig holdt op med at være fantastisk... Og har altid vist det.. Selv da vi gik fra hinanden var han bare superhjælpsom og ikke et hint af at være ondskabsfuld (har jeg ellers prøvet med en eks)..
Han støtter mig rigtig meget når jeg har det svært, selvom han ikke altid ved hvordan han skal gøre.. Han vasker op og vasker tøj... Han kører sjælland rundt med mig hvis jeg har bug for det, fordi min cykel er i stykker.. Han sørger for at fortælle han elsker mig, og kommer hjem med blomster af og til..
Vi har det sjovt sammen og kan bare godt sammen... Er glad for vi har haft den krise vi lige har været igennem, for vi er kommet tættere på hinanden, og jeg glæder mig til at bruge mit liv med ham, for har lært at det er det jeg vil..
Vi kan lave ting hver for sig uden at den ene bliver sur.. Vi ved det er vigtigt at kunne have et liv hver for sig... Men sammen har vi også et fantastisk liv... Vi kan lide mange af de samme ting, og har derfor ingen problemer med at finde ud af hvad vi skal lave - både i hverdagen og når vi har fri og ferie..
Så er han til at snakke med... Bare det at man kan have en voksen diskussion med ham, og stadig være gode venner bagefter er bare fantstisk..!
Jeg har førhen haft meget svært ved at give mig 100% til et andet menneske, og det samme har jeg med ham... Det resulterede i et brud for nylig... Det var det hårdeste jeg i mit liv har prøvet.. Det var med tud, rysteture og opkastninger... Jeg indså nogle ting i den korte tid han var væk, og er blevet meget klogere... Og bare det at han vil lade mig vise ham det, viser hvor helt igennem vidunderlig han er!
Hvis jeg sku give et råd videre: Den største fejl du kan begå i livet, er at være bange for at lave fejl...! Det har jeg erfaret på den hårde måde.. Men når det betyder at jeg kan være sammen med den mand, så er det en lektion jeg vil huske for livet!..
Jeg elsker ham, og tror jeg vil fortælle ham det når han kommer hjem om lidt... For jeg har den dejligste mand i verden!