Hvad skal jeg købe af overtøj? (efterår/vinter og 1-årig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

sne190810

K&S skriver:

Hvor stor er Sne? Og hvilken str. har du købt i flyverdragt?

Hun er lige kommet op i en str. 74. Dog er hendes anorak str. 80.

Men hun er ikke så bred, men lang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

K&S

sne190810 skriver:

Hun er lige kommet op i en str. 74. Dog er hendes anorak str. 80.

Men hun er ikke så bred, men lang.

Har du så købt flyverdragt i str. 74?

Har du ønsket termotøj med eller uden fleece til fødselsdag?

Anmeld

13. august 2011

sne190810

K&S skriver:

Har du så købt flyverdragt i str. 74?

Har du ønsket termotøj med eller uden fleece til fødselsdag?

Jeg er så heldig at have et eksemplar i begge størrelser (Hurra for en stor børnefamilie)

Jeg har egentlig bare sagt termotøj .....  Har jeg faktisk ikke lige tænkt over, om det skulle være med.

Men det finder jeg ud af imorgen, om vi er så heldige at nogle har gidet købe det i gave til os!  Så skal jeg nok vende tilbage

Anmeld

13. august 2011

K&S

sne190810 skriver:

Jeg er så heldig at have et eksemplar i begge størrelser (Hurra for en stor børnefamilie)

Jeg har egentlig bare sagt termotøj .....  Har jeg faktisk ikke lige tænkt over, om det skulle være med.

Men det finder jeg ud af imorgen, om vi er så heldige at nogle har gidet købe det i gave til os!  Så skal jeg nok vende tilbage

Ih, det lyder da dejligt

Du må meget gerne lige fortælle i morgen

God fornøjelse med fødselsdagen og STORT tillykke til Sne

Anmeld

13. august 2011

Nemesis

Vil lige sige, at i nok skal overveje det med støvlerne igen. chancen for at jeres unger kommer til at gå inden vinteren er omme er ret stor og jeg stod selv med et stort problem sidste år, hvor sara fyldte 1 år i dec og vi kunne bare IKKE få rigtige vinterstøvler i så lille en størrelse.

Vi var i mindst 10 buktikker og måtte fra nordsjælland helt til fields hvor vi fandt et sidste par. Men der havde hun allerede været frustreret over ikke at kunne komme ud, ligesom vuggestuen heller ikke havde kunne få hende ud.

Dernæst vil jeg som de andre sige en vinterjakke. Det er dejligt man ikke skal have flyverdragt osv. med hjem hver gang og at den ikke sviner hele bilen til efter de har siddet i alverdens ting på jorden.

Jeg havde en flyverdragt i str. 80 til sara..som bare var alt for stor og som hun passer igen i år. Så havde jeg også en mikkline i 74 som hun passede perfekt..

:-) Sisse

Anmeld

13. august 2011

K&S

ladydan1 skriver:

Vil lige sige, at i nok skal overveje det med støvlerne igen. chancen for at jeres unger kommer til at gå inden vinteren er omme er ret stor og jeg stod selv med et stort problem sidste år, hvor sara fyldte 1 år i dec og vi kunne bare IKKE få rigtige vinterstøvler i så lille en størrelse.

Vi var i mindst 10 buktikker og måtte fra nordsjælland helt til fields hvor vi fandt et sidste par. Men der havde hun allerede været frustreret over ikke at kunne komme ud, ligesom vuggestuen heller ikke havde kunne få hende ud.

Dernæst vil jeg som de andre sige en vinterjakke. Det er dejligt man ikke skal have flyverdragt osv. med hjem hver gang og at den ikke sviner hele bilen til efter de har siddet i alverdens ting på jorden.

Jeg havde en flyverdragt i str. 80 til sara..som bare var alt for stor og som hun passer igen i år. Så havde jeg også en mikkline i 74 som hun passede perfekt..

Hmm, det med skoene skal måske overvejes - tusind tak for tippet! Han begynder nemlig at slippe og stå selv en gang imellem, så jeg tror også, at han går (forhåbentligt) inden vínteren er omme igen

Hvor meget større havde du købt flyverdragten?

Anmeld

14. august 2011

Nemesis

K&S skriver:

Hmm, det med skoene skal måske overvejes - tusind tak for tippet! Han begynder nemlig at slippe og stå selv en gang imellem, så jeg tror også, at han går (forhåbentligt) inden vínteren er omme igen

Hvor meget større havde du købt flyverdragten?

den fra mikkline var i den størrelse hun brugte..nemlig 74 og så var der en i str. 80 og den var så alt for stor...men troede jo hun ville komme til at passe den da jeg købte den :-)

Hehehe når han slipper nu kan det også være han går allerede inden vinteren rigtig starter :-)

Men jeg fandt ud af, at så længe de er små må flyverdragt og jakke passe for ellers kan de små ikke bevæge sig.

Anmeld

14. august 2011

Rikke, Liam & Linus

Sidste vinter havde vi.

- flyverdragt

- termotøj

- Let vinterjakke (til bilture eller lign.)

- 2 huer + 2 sæt vanter

Det klarede vi os fint med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.