Har brug for råd - Dreng 15mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Sabsy

Hej - om du er ekspert eller ej, har brug for hjælp :-(

Hverdag jeg/min mand henter vores søn fra dagpleje, er han glad og smilende, men når vi kommer hjem går der ca 20min så ramler hans verden helt sammen. Han skriger, græder og er rigtig hysterisk. Når vi kommer hjem spiser vi ALTID noget feugt sammen og leger bagefter - og han bliver rigtig vred og ekstrem sur, UDEN GRUND.

Hans sengetid er kl 19:00 og han vågner igen kl 06:45 hver morgen og sover hele natten, han er 15mdr og ved snart ikke hvad jeg skal gøre?! :-(

HJÆLP MIG!
Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Nessie

Det lyder som min søn i den alder

Blev sur og hysterisk, kastede med ting, når han ikke fik sin vilje. Men det gik da over igen, efter et par måneder  Men det va da en sej periode at skulle igennem. Spurgte en dag i vuggestuen, om vi ikke skulle bytte dreng, for han var hele tiden så glad sammen med dem

Anmeld

10. august 2011

Sabsy

Nessie skriver:

Det lyder som min søn i den alder

Blev sur og hysterisk, kastede med ting, når han ikke fik sin vilje. Men det gik da over igen, efter et par måneder  Men det va da en sej periode at skulle igennem. Spurgte en dag i vuggestuen, om vi ikke skulle bytte dreng, for han var hele tiden så glad sammen med dem

Vi henter ham kl. 15 og han sover ca 2 timer. Det har inter at gøre med han ikke får sin vilje, det kommer bare spontant. Vi kan sidde og lege også begynder han er blive utilfreds og vride sig på gulvet og vi kan ikke stoppe ham. Han kan være sur i flere timer - og vi kan ikke stoppe ham eller glæde ham

Men sådan er der slet ikke noget af i weekenden - der er han glad hele dagen lang :-(

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Det lyder som om han ikke rigtig kan kapere skiftet mellem DP og hjem. Sover han til middag hos DP?
Og har han behov for de 2 timers søvn efter kl 15?

Anmeld

10. august 2011

Sabsy

Nessie skriver:

Det lyder som om han ikke rigtig kan kapere skiftet mellem DP og hjem. Sover han til middag hos DP?
Og har han behov for de 2 timers søvn efter kl 15?

Vi har prøvet at ligge ham, men han vil ikke sove.. Ved ikke hvad jeg skal gøre - gør alt han kan lide for han ikke skal flippe ud men det.hjælper ikke :-(

Anmeld

10. august 2011

Nessie

Ved ikke om jeg læste forkert før

Men sover han 2 timer hos DP?
Det er godt nok en svær én, for hvis han bare pludselig bliver vred og kaster sig rundt, og der ligesom ikke er noget der "udløser" det, så er det jo svært at sætte en finger på.

Har I lige haft ferie, så han måske skal vænnes til at være i DP igen? Og igen lige vænnes til skiftet mellem DP og hjemme?

Anmeld

10. august 2011

Sabsy

Nessie skriver:

Ved ikke om jeg læste forkert før

Men sover han 2 timer hos DP?
Det er godt nok en svær én, for hvis han bare pludselig bliver vred og kaster sig rundt, og der ligesom ikke er noget der "udløser" det, så er det jo svært at sætte en finger på.

Har I lige haft ferie, så han måske skal vænnes til at være i DP igen? Og igen lige vænnes til skiftet mellem DP og hjemme?

Ja han sover fra 12.20 til 14.30 ca. - nej vi havde ferie i juni. og holder først igen i oktober. Jeg er selv helt lost :-(

Anmeld

10. august 2011

Sabsy

Andre?? :-(

Anmeld

10. august 2011

Mille83

Bubbes skriver:

Andre?? :-(

MIn datter bliver 15 mdr den 17 her i den her måned.

HUn er også en værre bandit når hun kommer hjem fra DP - tror bare det er en fase man skal igennem...Desværre

Anmeld

10. august 2011

Sabsy

Mille83 skriver:

MIn datter bliver 15 mdr den 17 her i den her måned.

HUn er også en værre bandit når hun kommer hjem fra DP - tror bare det er en fase man skal igennem...Desværre

Han bliver også 15mdr d. 18/08 men rundede bare op..

Det er været sådan i 2mdr og han startede i DP i januar :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.