Hej min noah
Det er ganske normalt at din søn reager som han gør 
1 løsning som du selv skriver er at få dp til at give ham tøj på men jeg synes som flere af de andre at du skal ta kampen op med ham 
prøv at bevar roen, dp synes IKKE du er en dårlig mor fordi dit barn ikke vil med hjem hun ved godt hvad det drejer sig om selvom hun ikke er uddannet pædagog, ( jeg er selv dagplejer) hun har en masse erfaring fra hendes job.
Start med at give ham et knus og hvis han går på legeværelset følger du efter og ser hvad han vil vise dig brug 5-10 min på det og sig så til ham at nu skal han ud og have overtøj på da i skal hjem ta ham i hånden og ud og få tøj på uanset om han bliver "sur" det drejer sig her om at du bevare roen han kan mærke hvordan du har det og reager på det.
Ta´en snak med dp i morgen tidelig om det så hun kan snakke med ham om afhentning af ham når tiden nærmere sig for at han skal hentes, har jeg gjort med nogle af mine dp-børn og det har hjulpet
noget med at nu kommer mor snart og så skal du have tøj på og i skal ud og cykle gad vide om i ser noget spændende på vej hjem.
mit bedste råd til dig er BEVAR ROEN
(selvom det svært)
og hvis du midt i det hele ikke føler det hjælper så be´dp om at give ham tøj på.
Med venlig hilsen
Linda fra URTEPOTTEN 
Anmeld