Juhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Christina.78

Må man være fræk og spørge hvordan du tabte de 5 kg ??? Burde også få gjort noget ved dem her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

camillahej

Dette her køber jeg og spiser til morgen + middagsmad: http://fightline.dk/vaegttab-diaet-maaltidserstatning-4/

2 skefulde, med ca 2 d mini-mælk og 5 isterninger i en blænder

Det for en til at være mæt og der er kun det i kroppen har behov for!

Hvis du bliver sulten imellem morgen+middag+ aften spis der KUN grøntsager ikke andet.

TIL AFTEN: KØØØØØD, grønsager og salat!! Men når jeg skriver kød er det kun kyllingekød, fisk osv. du ved vel det.

Til den søde sukkertand om aftenen spiser du bare masser af malon, honning el vandmalon.

Så træner jeg selvfølgelig osse, folk der siger man ikke har tid, det passer ikke det skal man sku have tid til at passe på sig selv og sin krop, Jeg løber, og går i fitness og har købt en motionscykle til herhjemme, men prøver så hvidt muligt at være i fitness hver dag. hvis ikke bruger jeg cyklen herhjemme. jeg presser bare mig selv vildt meget, for hader sku det der trænen

Anmeld

13. august 2011

camillahej

camillahej skriver:

Dette her køber jeg og spiser til morgen + middagsmad: http://fightline.dk/vaegttab-diaet-maaltidserstatning-4/

2 skefulde, med ca 2 d mini-mælk og 5 isterninger i en blænder

Det for en til at være mæt og der er kun det i kroppen har behov for!

Hvis du bliver sulten imellem morgen+middag+ aften spis der KUN grøntsager ikke andet.

TIL AFTEN: KØØØØØD, grønsager og salat!! Men når jeg skriver kød er det kun kyllingekød, fisk osv. du ved vel det.

Til den søde sukkertand om aftenen spiser du bare masser af malon, honning el vandmalon.

Så træner jeg selvfølgelig osse, folk der siger man ikke har tid, det passer ikke det skal man sku have tid til at passe på sig selv og sin krop, Jeg løber, og går i fitness og har købt en motionscykle til herhjemme, men prøver så hvidt muligt at være i fitness hver dag. hvis ikke bruger jeg cyklen herhjemme. jeg presser bare mig selv vildt meget, for hader sku det der trænen

i motionscentret er det crostræneren der giver bedst sys jeg det både arme og ben

Anmeld

13. august 2011

Christina.78

kigger jeg lige på..tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.