Juhuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

CamillaValby

camillahej skriver:

okay hvor mange gange skulle der til ved dig?

før du blev gravid??

& taaaaak håber 

Jeg er desværre ikke en af de gode tilfælde at sammenligne sig med

Jeg prøvede 5 IUI behandlinger uden held. Hverken manden eller jeg fejler noget.

Men 1 måned efter at jeg stoppede behandling der blev jeg gravid helt naturligt, tror det er fordi jeg havde lagt projekt baby på hylden og bare koncenterede mig om min uddannelse.

Også havde jeg fået anbefalet noget naturmedicin fra Matas, som jeg tog da jeg startede med 2 mdr før jeg blev gravid så jeg tror det er en sammenblanding af det.

Jeg i hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

camillahej

CamillaValby skriver:

Jeg er desværre ikke en af de gode tilfælde at sammenligne sig med

Jeg prøvede 5 IUI behandlinger uden held. Hverken manden eller jeg fejler noget.

Men 1 måned efter at jeg stoppede behandling der blev jeg gravid helt naturligt, tror det er fordi jeg havde lagt projekt baby på hylden og bare koncenterede mig om min uddannelse.

Også havde jeg fået anbefalet noget naturmedicin fra Matas, som jeg tog da jeg startede med 2 mdr før jeg blev gravid så jeg tror det er en sammenblanding af det.

Jeg i hvertfald.

okay fedt & tak, men alligevel mange iui du var igennem .. hvad hedder det natur medicin? knus

Anmeld

11. august 2011

CamillaValby

camillahej skriver:

okay fedt & tak, men alligevel mange iui du var igennem .. hvad hedder det natur medicin? knus

Skal lige høre er der nogen af jer der fejler noget?

For hvis ikke får du bare den liste med det som vi købte. Men jeg ved at hvis manden fx har nedsat kvalitet så skal man have noget andet eller noget ekstra det ved jeg ikke. Det er både noget som manden og kvinden skal tage.

Det var noget min mand var ude at købe og han blev spurgt en masse spørgsmål for at vi fik det rigtige.

Anmeld

11. august 2011

Christina.78

2 x tillykke - godt gået..

Da jeg arbejdede i Matas og selv ville have lidt gang i de kvindelige sager, blev jeg anbefalet at tage

Ovarium d6

Menstruasan kapsler

ren bidro (gele royal)

men ellers er det kanonkuren, der hentydes til, tror jeg

Anmeld

11. august 2011

camillahej

CamillaValby skriver:

Skal lige høre er der nogen af jer der fejler noget?

For hvis ikke får du bare den liste med det som vi købte. Men jeg ved at hvis manden fx har nedsat kvalitet så skal man have noget andet eller noget ekstra det ved jeg ikke. Det er både noget som manden og kvinden skal tage.

Det var noget min mand var ude at købe og han blev spurgt en masse spørgsmål for at vi fik det rigtige.

nej det kun mig, mine ægblære vokser ikke kun ved hjælp af homon???? Min mand's sædkvali er i tip top..

Anmeld

11. august 2011

camillahej

Christina.78 skriver:

2 x tillykke - godt gået..

Da jeg arbejdede i Matas og selv ville have lidt gang i de kvindelige sager, blev jeg anbefalet at tage

Ovarium d6

Menstruasan kapsler

ren bidro (gele royal)

men ellers er det kanonkuren, der hentydes til, tror jeg

okay super tak skal du ha

Anmeld

11. august 2011

Filippa & Liva

Tillykke med det flotte vægttab, smukke ...

Jeg håber inderligt at jeres ønskebaby finder vej til din mave !

Anmeld

11. august 2011

CamillaValby

camillahej skriver:

nej det kun mig, mine ægblære vokser ikke kun ved hjælp af homon???? Min mand's sædkvali er i tip top..

Så tør jeg ikke sige det præcis. Men hvis du går ned i matas og snakker om naturmedicin så burde de vide hvad du mener

Jeg tog blandt andet. Bidro gel, keleopsan og lidt andet kan ikke lige huske det i hovedet og manden skulle bla. have overstående og zink, selen også et eller andet .

Jeg har det hele på en liste hvis du bare vil have min liste. Men ville anbefale at snakke med dem dernede

Anmeld

12. august 2011

camillahej

BigBabyWish skriver:

Tillykke med det flotte vægttab, smukke ...

Jeg håber inderligt at jeres ønskebaby finder vej til din mave !

tak smukke håber jeg dælme os altså!

Anmeld

12. august 2011

camillahej

CamillaValby skriver:

Så tør jeg ikke sige det præcis. Men hvis du går ned i matas og snakker om naturmedicin så burde de vide hvad du mener

Jeg tog blandt andet. Bidro gel, keleopsan og lidt andet kan ikke lige huske det i hovedet og manden skulle bla. have overstående og zink, selen også et eller andet .

Jeg har det hele på en liste hvis du bare vil have min liste. Men ville anbefale at snakke med dem dernede

nåeh okay men ihvertfald tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.