Er desperat - hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Hasselnødden

henh01 skriver:

det er en god idé - jeg tror jeg har et par stykker der er rigtig gode. Det vil jeg undersøge

Det er så skønt at have et helt album dedikeret til een selv med sit lille barn. Han gav mig et i 32 års fødselsdagsgave med 250 stk. billeder af mig og vores søn. Meget rørende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Noahmor

henh01 skriver:

Ja jeg tænker at vi aldrig får det brugt, medmindre jeg booker tiden til hans fødselsdag.

Det kunne jeg da evt gøre: Booke en tid til den dag han har fødselsdag og så lave hele dagen til en gave. Ud at spise først og så lave hvad vi nu end så skal lave, og så hjem.

Det lyder da som en supergod fødselsdag. 

Det ville jeg da blive virkelig glad for. 

Anmeld

10. august 2011

henh01

Hasselnødden skriver:

Det er så skønt at have et helt album dedikeret til een selv med sit lille barn. Han gav mig et i 32 års fødselsdagsgave med 250 stk. billeder af mig og vores søn. Meget rørende

Jeg har måske 20 af dem sammen som ikke er sløret. haha

Anmeld

10. august 2011

henh01

Noahmor skriver:

Det lyder da som en supergod fødselsdag. 

Det ville jeg da blive virkelig glad for. 

det ville jeg også.. Håber jeg finder noget - det bliver bare rigtig dyrt med oplevelse (skydning evt til 960 kr) middag bliver hurtigt 500 kr.

Anmeld

10. august 2011

Hasselnødden

henh01 skriver:

Jeg har måske 20 af dem sammen som ikke er sløret. haha

Det er en god start  

Jeg tilføjede forresten lidt til mit første indlæg ang. Parken og Landsholdskamp... fik du læst det?

Anmeld

10. august 2011

Noahmor

henh01 skriver:

det ville jeg også.. Håber jeg finder noget - det bliver bare rigtig dyrt med oplevelse (skydning evt til 960 kr) middag bliver hurtigt 500 kr.

Jeg havde købt skydning til min kæreste og det var vi nødt til at bytte, for der var kun to datoer at vælge imellem og det passede overhovedet ikke ind i vores planer. 

Men hvis du finder en aktivitet I kan lave, kan du jo evt. pakke en lækker picnickurv hjemmefra. 

Anmeld

10. august 2011

henh01

Hasselnødden skriver:

Det er en god start  

Jeg tilføjede forresten lidt til mit første indlæg ang. Parken og Landsholdskamp... fik du læst det?

hvornår er der landskamp? Det kunne være en rigtig fin ide hvis jeg kunne få nogle af hans kammerater til også at købe billet så de kunne få sig en tur ud af huset.

Anmeld

10. august 2011

Hasselnødden

henh01 skriver:

hvornår er der landskamp? Det kunne være en rigtig fin ide hvis jeg kunne få nogle af hans kammerater til også at købe billet så de kunne få sig en tur ud af huset.

11. oktober 2011, 20.15 i Parken!  Og skide god ide med kammeraterne.

Anmeld

10. august 2011

MinNoah

henh01 skriver:

Hejsa

NU er jeg seriøst desperat.. Skal finde en fødselsdag gave til min kære kæreste, der har fødselsdag i næste uge. Dette år er jeg helt flad for ideer.

Vi har et barn på 9 mdr og har ikke mulighed for overnatning ude, da vi ikke har pasnings muligheder om natten.

Han ønsker sig ingenting - han er vild med fodbold (har lige købt 2 trøjer, så det har han nok af) Han fylder 29 år, spiller meget com, men synes måske et com spil er lidt upersonligt.

Gaven skal kunne købes for max 1000 kr.

HJÆÆÆLP

Vild med fodbold siger du? Så skal han da have en billet til en landskamp i parken! (Giver selv min kæreste en (lidt forskudsfødselsdagsgave) så vi skal i parken den 6. september hvor DK spiller )

Tjek gul og gratis om der ikke er en der har billet til salg... Spørg evt en af hans venner om han ikke også er interesseret i at se kampen og tage med din kæreste... er jo en fed oplevelse for sådan nogle gutter

Anmeld

10. august 2011

MinNoah

Nå for pokker... havde ikke set forslaget var kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.