Er desperat - hjælp til gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2011

henh01

Hejsa

NU er jeg seriøst desperat.. Skal finde en fødselsdag gave til min kære kæreste, der har fødselsdag i næste uge. Dette år er jeg helt flad for ideer.

Vi har et barn på 9 mdr og har ikke mulighed for overnatning ude, da vi ikke har pasnings muligheder om natten.

Han ønsker sig ingenting - han er vild med fodbold (har lige købt 2 trøjer, så det har han nok af) Han fylder 29 år, spiller meget com, men synes måske et com spil er lidt upersonligt.

Gaven skal kunne købes for max 1000 kr.

HJÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

henh01

Og han går ikke med ure eller smykker... Er mest til jeans og t-shirt, hvilken han også har masser af

Anmeld

10. august 2011

Noahmor

henh01 skriver:

Hejsa

NU er jeg seriøst desperat.. Skal finde en fødselsdag gave til min kære kæreste, der har fødselsdag i næste uge. Dette år er jeg helt flad for ideer.

Vi har et barn på 9 mdr og har ikke mulighed for overnatning ude, da vi ikke har pasnings muligheder om natten.

Han ønsker sig ingenting - han er vild med fodbold (har lige købt 2 trøjer, så det har han nok af) Han fylder 29 år, spiller meget com, men synes måske et com spil er lidt upersonligt.

HJÆÆÆLP

Der er både smartbox.dk og liveit.dk. De har nogle supergode ting og også nogle for jer begge to, hvor I bare skal have passet baby i nogle timer. 

Smartbox er nok bedst, for liveits tilbud er kun på bestemte datoer, så kan være svært at få passet ind. 

Anmeld

10. august 2011

henh01

Noahmor skriver:

Der er både smartbox.dk og liveit.dk. De har nogle supergode ting og også nogle for jer begge to, hvor I bare skal have passet baby i nogle timer. 

Smartbox er nok bedst, for liveits tilbud er kun på bestemte datoer, så kan være svært at få passet ind. 

Synes bare de der smartbox er sådan lidt lala - her har du en box til noget vi aldrig kommer til at lave agtigt. Kan du følge mig?

Anmeld

10. august 2011

mamiolvi

henh01 skriver:

Hejsa

HJÆÆÆLP

Ny jakke ? Deo eller parfume ... gave kort til massage ... bio tur ... dvd ere ... p skrive der selv sætter tiden ... God bog ...

Anmeld

10. august 2011

henh01

mamiolvi skriver:

Ny jakke ? Deo eller parfume ... gave kort til massage ... bio tur ... dvd ere ... p skrive der selv sætter tiden ... God bog ...

Det er nogle rigtig gode ideer, men men men jeg har en kæreste der har de første 15 peak perfermance jakker, vi har ingen bil, bio gør vi "tit" (synes ikke der er noget specielt i det når vi ofte er i bio)

Parfume kunne være en god idé.

Jeg tror det er fordi jeg plejer at give ham for flere tusinde kroner og købe en masse ting til ham, som sidst hvor han fik en ps3 og et spil. Men den tid er forbi, pengene er der ikke længere og derfor tror jeg at jeg har lidt svært ved at finde GAVEN.

Anmeld

10. august 2011

Hasselnødden

Hejsa

HJÆÆÆLP

1000kr. er en god slat at få afhændet på en dejlig måde... hvad med at finde de bedste billeder af ham og jeres barn sammen, få dem fremkaldt hos en fotohandler, køb et fotoalbum - evt. skriv lidt tekst ind - sæt dem ind og glæd ham med et fotoalbum fyldt med minder fra hans første tid som far... (Det ville gøre lykke herhjemme, og derfor får gemalen et i 40 års fødselsdag) Vores barn er 18 mrd og er begyndt at være meget interesseret i billeder hvor han selv og hans forældre er på.. så det er en god ting at have

Eller.... køb en billet til ham, så han kan komme i Parken til landskamp (EM-kvalifikation), det får min mand af min familie - jeg, min søster, hendes kæreste og min ældste bror skal også afsted med overnatning 11. oktober - Danmark - Portugal  kl. 20.15

Anmeld

10. august 2011

henh01

Hasselnødden skriver:

1000kr. er en god slat at få afhændet på en dejlig måde... hvad med at finde de bedste billeder af ham og jeres barn sammen, få dem fremkaldt hos en fotohandler, køb et fotoalbum - evt. skriv lidt tekst ind - sæt dem ind og glæd ham med et fotoalbum fyldt med minder fra hans første tid som far... (Det ville gøre lykke herhjemme, og derfor får gemalen et i 40 års fødselsdag) Vores barn er 18 mrd og er begyndt at være meget interesseret i billeder hvor han selv og hans forældre er på.. så det er en god ting at have

det er en god idé - jeg tror jeg har et par stykker der er rigtig gode. Det vil jeg undersøge

Anmeld

10. august 2011

Noahmor

henh01 skriver:

Synes bare de der smartbox er sådan lidt lala - her har du en box til noget vi aldrig kommer til at lave agtigt. Kan du følge mig?

Så du tænker at I ikke kommer afsted? 

Vi har lige booket et ophold igennem liveit, men hvis du tænker at I ikke får det brugt, så er det lidt spild af penge. 

Anmeld

10. august 2011

henh01

Noahmor skriver:

Så du tænker at I ikke kommer afsted? 

Vi har lige booket et ophold igennem liveit, men hvis du tænker at I ikke får det brugt, så er det lidt spild af penge. 

Ja jeg tænker at vi aldrig får det brugt, medmindre jeg booker tiden til hans fødselsdag.

Det kunne jeg da evt gøre: Booke en tid til den dag han har fødselsdag og så lave hele dagen til en gave. Ud at spise først og så lave hvad vi nu end så skal lave, og så hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.