hjæææælp gave ønsker til pige 5 år.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

aya-zia

nvm skriver:

min datter fylde 5 år her den 20...

og jeg skal selvf. holde føs'dag for hende, jeg aner ikke hvad hun skal ønske sig..min prinsesse har alt, hun mangler intet...

jeg har selv købt til hende, men jeg skal finde på noget mine 3 søstre kan gi hende, og jeg er hel tom for id'er 

jeg har spurgt hende flere gange,og det ikke mange ønsker hun kommer med, hun ønsker sig kjoler, ballerina sko(som hun har 10 forskellige par af i forvejen), en stor barbie bil og en campingvogn.... og det er sådan set de ønsker...

kan i komme med nogen forslag til en kjole glad prinsesse på snart 5 år...

har selv købt en cykel til hende sammen med min mor, og 5 kjoler

vi gav vores datter en kanin i føsdagsgave... og hun passer og klare alt med den SÅ godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

aya-zia

nvm skriver:

min datter fylde 5 år her den 20...

og jeg skal selvf. holde føs'dag for hende, jeg aner ikke hvad hun skal ønske sig..min prinsesse har alt, hun mangler intet...

jeg har selv købt til hende, men jeg skal finde på noget mine 3 søstre kan gi hende, og jeg er hel tom for id'er 

jeg har spurgt hende flere gange,og det ikke mange ønsker hun kommer med, hun ønsker sig kjoler, ballerina sko(som hun har 10 forskellige par af i forvejen), en stor barbie bil og en campingvogn.... og det er sådan set de ønsker...

kan i komme med nogen forslag til en kjole glad prinsesse på snart 5 år...

har selv købt en cykel til hende sammen med min mor, og 5 kjoler

hun har også fået en masse af de der skrive bokstaver og skrive tal bøger

Anmeld

9. august 2011

Hasselnødden

Hvad med søde prinsessebilleder af sine mostre og hende, find jeres yndlingsbilleder af hende og dem sammen, gerne med en collage med dem hver især - lav en collage og pynt eventuelt med kroner... og lyserøde rammer - gerne forskellige  både til væggen på hendes værelse og til hendes bord, vindueskarm.. etc - der er tid nok

Anmeld

9. august 2011

nvm

Hasselnødden skriver:

Hvad med søde prinsessebilleder af sine mostre og hende, find jeres yndlingsbilleder af hende og dem sammen, gerne med en collage med dem hver især - lav en collage og pynt eventuelt med kroner... og lyserøde rammer - gerne forskellige  både til væggen på hendes værelse og til hendes bord, vindueskarm.. etc - der er tid nok

Umm rigtig sød ide, men det ikk noget de lige har tid til, de alle har min. To børn og så har hun heller ik plads til det på værelset hehe, men skøn ide ellers

Anmeld

9. august 2011

nvm

aya-zia skriver:

vi gav vores datter en kanin i føsdagsgave... og hun passer og klare alt med den SÅ godt

Uha ingen husdyr her, bor i lejlighed 2 sal og må ikke holde dyr her

Anmeld

9. august 2011

nvm

Mi skriver:

Altså udklædningstøj er jo altid et hit.

Jeg har nogle fra Travis Design i min shop. De er dyrer end de der alm fastelavnskjoler, men de er til gengæld i fantastisk kvalitet. Har vist en enkel vendekjole tilbage.

Mine piger var glade for kreative aktiviteter i den alder, måske noget at lime sammen eller perler til at lave smykker med.

I forhold til en bil til barbie, så kan bilen fra groovy girls godt bruges, og den er bare tøset.

http://stjerneleg.dk/groovy-girls-tilbehoer?catalogue_selected=198531_22879#198531

Jaaa hun elsker klæ ud tøj men har allerede masser af det

Anmeld

9. august 2011

TaAsJu

Sidste år da vores datter blev 5 fik hun også cykel af os. hun fik cykel hjelm, cykel kurv, lygter og de der til at sætte på hjulene i alle mulig farver.

her hjemme er perler et hit, lige som hun elsker og væve. Men jo det er svært og give når der intet mangler... Vi har samme problem!!!

Anmeld

9. august 2011

Hasselnødden

nvm skriver:

Umm rigtig sød ide, men det ikk noget de lige har tid til, de alle har min. To børn og så har hun heller ik plads til det på værelset hehe, men skøn ide ellers

http://www.coolstuff.dk/Gaver/2,5,0,169

...mmmm  Tag et kig. Jeg er da helt vild efter at komme ind og bruge penge på den side, det er genialt.

Sæt køn, alder og minimum/maksimum for gaven og søg..

Anmeld

10. august 2011

Ciss

Hvad med udstyr til værelset i stedet for legetøj?

F eks: Spejl til væggen, ur til vægge (evn med prinsesser på ....)

Tyllsforhæng/telt/sengehimmel til sengen, Ny kommode, skrivebord, lænestol, reol, legegulvtæppe?

Prinsessegardiner, maling/materialer til at lave vinduespynt, skabeloner så hun selv kan være med til at dekorere sit værelse?

Hvis hun har det meste fra før går det jo også an at udskifte/opgradere ting.

Anmeld

10. august 2011

nvm

Ciss skriver:

Hvad med udstyr til værelset i stedet for legetøj?

F eks: Spejl til væggen, ur til vægge (evn med prinsesser på ....)

Tyllsforhæng/telt/sengehimmel til sengen, Ny kommode, skrivebord, lænestol, reol, legegulvtæppe?

Prinsessegardiner, maling/materialer til at lave vinduespynt, skabeloner så hun selv kan være med til at dekorere sit værelse?

Hvis hun har det meste fra før går det jo også an at udskifte/opgradere ting.

Hun har det hele å værelset, vi har kun boet her et år så jeg gider ikk skifte hendes værelse ud når deterforholdvis nyt, og alt er med Prinsesser i forvejen hehe lige fra gardiner til smykkeskrin:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.