hjæææælp gave ønsker til pige 5 år.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22.510 visninger
25 svar
1 synes godt om
9. august 2011

nvm

min datter fylde 5 år her den 20...

og jeg skal selvf. holde føs'dag for hende, jeg aner ikke hvad hun skal ønske sig..min prinsesse har alt, hun mangler intet...

jeg har selv købt til hende, men jeg skal finde på noget mine 3 søstre kan gi hende, og jeg er hel tom for id'er 

jeg har spurgt hende flere gange,og det ikke mange ønsker hun kommer med, hun ønsker sig kjoler, ballerina sko(som hun har 10 forskellige par af i forvejen), en stor barbie bil og en campingvogn.... og det er sådan set de ønsker...

kan i komme med nogen forslag til en kjole glad prinsesse på snart 5 år...

har selv købt en cykel til hende sammen med min mor, og 5 kjoler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Fru kr

Hvad med noget tilbehør til den nye cykel?

Da min niece fik sin nye cykel til sin 4 års fødselsdag havde jeg købt en cykelstol til hendes baby born dukke (som hun har med overalt)

Min søn på 5 år elsker at spille, så han fik Lego spil og Sebastian Klein spil bl.a. til sin fødselsdag med STOR succes, han har nemlig også ALT..

Tillykke med hende når dagen kommer

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

nvm skriver:

min datter fylde 5 år her den 20...

og jeg skal selvf. holde føs'dag for hende, jeg aner ikke hvad hun skal ønske sig..min prinsesse har alt, hun mangler intet...

jeg har selv købt til hende, men jeg skal finde på noget mine 3 søstre kan gi hende, og jeg er hel tom for id'er 

jeg har spurgt hende flere gange,og det ikke mange ønsker hun kommer med, hun ønsker sig kjoler, ballerina sko(som hun har 10 forskellige par af i forvejen), en stor barbie bil og en campingvogn.... og det er sådan set de ønsker...

kan i komme med nogen forslag til en kjole glad prinsesse på snart 5 år...

har selv købt en cykel til hende sammen med min mor, og 5 kjoler

hvad med udklædningstøj ... og måske hvis hendes værelse er stort nok ... sådan en påklæderskærm som alle prinsesser har   ... du ved sådan en fin pynteskærm med feminine detaljer på som man kan skifte tøj bag ved ..

Anmeld

9. august 2011

nvm

hvad med udklædningstøj ... og måske hvis hendes værelse er stort nok ... sådan en påklæderskærm som alle prinsesser har   ... du ved sådan en fin pynteskærm med feminine detaljer på som man kan skifte tøj bag ved ..

hun har masser af klædud tøj, prinsesse kjoler, sko med hæle osv hehe... 

ellers tak for tippet

Anmeld

9. august 2011

nvm

Fru kr skriver:

Hvad med noget tilbehør til den nye cykel?

Da min niece fik sin nye cykel til sin 4 års fødselsdag havde jeg købt en cykelstol til hendes baby born dukke (som hun har med overalt)

Min søn på 5 år elsker at spille, så han fik Lego spil og Sebastian Klein spil bl.a. til sin fødselsdag med STOR succes, han har nemlig også ALT..

Tillykke med hende når dagen kommer

hendes far køber cykel hjelm, min datter gider ikke det med barne sædet mere, hun har det på hendes cykel med støttehjul nu, men den anden er større 18" og hun er jo en stor pige nu, så nej dukke barnesædet gider hun ikke

Anmeld

9. august 2011

Lullaby

Lego? Pet shop? Sylvanian?

Anmeld

9. august 2011

nvm

Lullaby skriver:

Lego? Pet shop? Sylvanian?

ved ikk hva de to sidste ting er du skrev hehe..

men lego gider hun ikke

Anmeld

9. august 2011

Lullaby

nvm skriver:

ved ikk hva de to sidste ting er du skrev hehe..

men lego gider hun ikke

Pet shop er en masse små hunde osv som kan alt muligt underligt. De kan få tøj på osv. Sylvanian er dukkehus-agtig med masser af livagtige ting. Eller hvad med sminke-hoved?

Anmeld

9. august 2011

nvm

Lullaby skriver:

Pet shop er en masse små hunde osv som kan alt muligt underligt. De kan få tøj på osv. Sylvanian er dukkehus-agtig med masser af livagtige ting. Eller hvad med sminke-hoved?

sminke hovede har hun haft, det var ikke det store med det

ved det sku ikke, synes det rigtig svært fordi hun jo har så meget

godt jeg selv fik købt noget hun manglede 

Anmeld

9. august 2011

Mi

Altså udklædningstøj er jo altid et hit.

Jeg har nogle fra Travis Design i min shop. De er dyrer end de der alm fastelavnskjoler, men de er til gengæld i fantastisk kvalitet. Har vist en enkel vendekjole tilbage.

Mine piger var glade for kreative aktiviteter i den alder, måske noget at lime sammen eller perler til at lave smykker med.

I forhold til en bil til barbie, så kan bilen fra groovy girls godt bruges, og den er bare tøset.

http://stjerneleg.dk/groovy-girls-tilbehoer?catalogue_selected=198531_22879#198531

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.