brystpumpe søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. august 2011

K&S

Hvis hun ikke er er jeg ;-)

Ammede du samme tid eller brugte du kun pumpen..? Af hensyn til om den er god når jeg kun skal malke ud ..?

Jeg ammede kun Anton i ca. 14 dage (hvor jeg supplerede med MME) og hvor jeg samtidig pumpede ud og det virkede super - derefter gik vi over til MME, fordi jeg ikke havde mere mælk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

onlyme

K&S skriver:

Jeg ammede kun Anton i ca. 14 dage, hvor jeg samtidig pumpede ud og det virkede super - derefter gik vi over til MME, fordi jeg ikke havde mere mælk 

Okay,. Ved du om den er god når jeg kun skal malke ud ?

Har hørt nogle er spiceltlavet til dem der oftes ammer men har behov for at malke ud også.?

Anmeld

9. august 2011

K&S

onlyme skriver:

Okay,. Ved du om den er god når jeg kun skal malke ud ?

Har hørt nogle er spiceltlavet til dem der oftes ammer men har behov for at malke ud også.?

Det ved jeg ikke, desværre

Anmeld

9. august 2011

onlyme

K&S skriver:

Det ved jeg ikke, desværre

Okay,.

Vil du være sød at skrive til mig hvis ts ikke er interesseret ?

Anmeld

9. august 2011

K&S

onlyme skriver:

Okay,.

Jeps, det skal jeg nok

Anmeld

10. august 2011

Alexander&Lærke

K&S skriver:

Jeps, det skal jeg nok

undskyld jeg aldrig fik skrevet igen igår, men lille vågnede og skulle have mad og derefter sov vi.... Men du må gerene sælge din til hende den anden som også er intersseret, jeg har kun behov for en manuel. Så hvis hun har mere behov for en elektronisk så må hun hellere købe din... Men tak for info og billeder 

Anmeld

10. august 2011

K&S

Mette&Alexander skriver:

undskyld jeg aldrig fik skrevet igen igår, men lille vågnede og skulle have mad og derefter sov vi.... Men du må gerene sælge din til hende den anden som også er intersseret, jeg har kun behov for en manuel. Så hvis hun har mere behov for en elektronisk så må hun hellere købe din... Men tak for info og billeder 

Det er helt i orden, den slags "forstyrrelser" kender jeg alt til  men tak for tilbagemeldingen

Anmeld

10. august 2011

K&S

onlyme skriver:

Okay,.

TS var ikke interesseret i brystpumpen - er du stadig?

Anmeld

11. august 2011

onlyme

K&S skriver:

TS var ikke interesseret i brystpumpen - er du stadig?

Min svigerinde har lige sendt en hun havde til at ligge,. Men aner ikke om den er elektrisk,. Hvis den ikke er så er jeg

Anmeld

11. august 2011

K&S

onlyme skriver:

Min svigerinde har lige sendt en hun havde til at ligge,. Men aner ikke om den er elektrisk,. Hvis den ikke er så er jeg

Okay, du vender bare tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.