brystpumpe søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.064 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Alexander&Lærke

Nogen som har en brystpumpe til salg? overvejer at købe en da jeg ikke tror min datter altid for tømt brystet helt. Eller også har jeg bare altid meget mælk for de er ofte brystspændte og hver gang jeg lægge hende til vælter det ud med mælk så ofte er hende og jeg helt våde, så det kunne måske være godt at få lettet trykket+ hun har svært ved at få fat når det er så fyldt.

Jeg var i babysam i dag, og apoteket den anden dag men de skal jo have 400-500 for en amnuel pumpe, det syntes jeg msåek er en anelse dyrt, hvis nu nogen ligger inde med en som de vil sælge.

Skriv gene mærke, hvor brugt den er og meget gerne et billed... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

K&S

Mette&Alexander skriver:

Nogen som har en brystpumpe til salg? overvejer at købe en da jeg ikke tror min datter altid for tømt brystet helt. Eller også har jeg bare altid meget mælk for de er ofte brystspændte og hver gang jeg lægge hende til vælter det ud med mælk så ofte er hende og jeg helt våde, så det kunne måske være godt at få lettet trykket+ hun har svært ved at få fat når det er så fyldt.

Jeg var i babysam i dag, og apoteket den anden dag men de skal jo have 400-500 for en amnuel pumpe, det syntes jeg msåek er en anelse dyrt, hvis nu nogen ligger inde med en som de vil sælge.

Skriv gene mærke, hvor brugt den er og meget gerne et billed... 

Jeg har en Medela Mini Electric brystpumpe, som jeg ikke skal bruge længere - den er brugt men i god stand! Jeg kan lige finde den frem og skrive hvad der følger med, hvis du er interesseret?

Du kan få den for 200 + porto

Anmeld

9. august 2011

Den lykkelige

Jeg har en manuel avent bryst pumpe.. Ikke særlig brugt.. Men kan ikke sende billed da mit stik til computeren er bøjet.. men kan sende mms billed imorgen hvis det er noget du er interesseret i?? Har også MASSER af avent flasker osv hvis det er..

Anmeld

9. august 2011

MariaMus

Jeg har også en elektrisk brystpumpe fra Pigeon, købt i babysam i 2009 til kr. 500. Jeg har kun brugt den få gange, da jeg ikke kunne amme. Siden da har den blot ligget i skuffen... 

Anmeld

9. august 2011

Alexander&Lærke

Den lykkelige skriver:

Jeg har en manuel avent bryst pumpe.. Ikke særlig brugt.. Men kan ikke sende billed da mit stik til computeren er bøjet.. men kan sende mms billed imorgen hvis det er noget du er interesseret i?? Har også MASSER af avent flasker osv hvis det er..

ja vil gerne se billed, og havd tænker du af pris? 

Anmeld

9. august 2011

onlyme

K&S skriver:

Jeg har en Medela Mini Electric brystpumpe, som jeg ikke skal bruge længere - den er brugt men i god stand! Jeg kan lige finde den frem og skrive hvad der følger med, hvis du er interesseret?

Jeg så lige tråden og jeg står også og mangler,. Og syntes også det er vandvittigt med de priser butikkerne tager for dem..

Hvis ts ikke er interesseret kunne jeg godt være det :-)

Anmeld

9. august 2011

Den lykkelige

Mette&Alexander skriver:

ja vil gerne se billed, og havd tænker du af pris? 

Ok  Du kan sende nummer i privat besked.. prøver lige om jeg kan snige mig ind og hente den og tage billed med det samme (ligger på lille fisens værelse.. som sover lige nu).. Hvad med 230 inkl porto?? Kunne du være interesseret i flasker også? har også en flakse varmer hvis det er??

Anmeld

9. august 2011

Alexander&Lærke

K&S skriver:

Ja meget gerne og havd bliver porto? hvordan er den elektronisk på batterier?

Anmeld

9. august 2011

K&S

onlyme skriver:

Jeg så lige tråden og jeg står også og mangler,. Og syntes også det er vandvittigt med de priser butikkerne tager for dem..

Hvis ts ikke er interesseret kunne jeg godt være det :-)

Jeg finder den lige frem (jeg tror nok den ligger heroppe i lejligheden)  be right back

Anmeld

9. august 2011

Alexander&Lærke

Den lykkelige skriver:

Ok  Du kan sende nummer i privat besked.. prøver lige om jeg kan snige mig ind og hente den og tage billed med det samme (ligger på lille fisens værelse.. som sover lige nu).. Hvad med 230 inkl porto?? Kunne du være interesseret i flasker også? har også en flakse varmer hvis det er??

ok senden lige en pb med nummer. Ellers kan du bare vente til i morgen med et billed.... 

Nej tak behøver ikke flasker, min søn var flaskebarn så masser af flasker dertfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.