Kære sygeplejersker.. hjælp mig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

heaven

kitty skriver:

Du kan sikkert også nogle fagbetegnelser hvor jeg tænker "whaaat"

hehe, måske.... der var ikke noget negativt i det, det var bare sjovt at læse, hehe.....

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

otlitrom

heaven skriver:

hehe, måske.... der var ikke noget negativt i det, det var bare sjovt at læse, hehe.....

Jannie

Nej, jeg tog det bestemt heller ikke som negativt, jeg synes det var sjovt. Man bliver ofte lidt nørdet når man taler fag Nogle gange skal man lige huske at tingene også hedder noget på dansk

Anmeld

9. august 2011

heaven

kitty skriver:

Nej, jeg tog det bestemt heller ikke som negativt, jeg synes det var sjovt. Man bliver ofte lidt nørdet når man taler fag Nogle gange skal man lige huske at tingene også hedder noget på dansk

hehe, netop.... og lige netop der der latin - det er der jo ingen der fatter hat af, hvis ikke man har fået undervisning i det, og selv endda kan det være svært, tror jeg.....

Jannie

Anmeld

9. august 2011

Kindfed

Jeg skrev min bachelor om stigmatisering ift. alkoholikere. Min opgave må du ikke låne, men du må gerne få en kopi af min litteraturliste, hvis det skulle blive det emne, du vælger? Du skal vide, at det er lidt småt med litteratur i den retning. Det var det i hvert fald, da jeg skrev.

Anmeld

9. august 2011

VTL

Livas mor skriver:

Kære sygeplejersker (færdiguddannet og studerende)..

Jeg står og skal til at skrive mit bachelorprojekt færdigt. Jeg har taget modul 11 og 12 i psykiatrien. Jeg ønsker derfor at skrive bacheloropgave indenfor dette område.

Jeg kredser lidt om stigmatisering og magt. Hvad skrev i om da i sad i samme situation? Og har i gode ideer?

Knus Rikke

Hejsa

Nu er jeg ikke helt inde i hvad modul 11 og 12 svarer til. Da jeg læste hed det jo stadig semestre 1-7. Men men men i vores Bacheloropgave skrev vi om den psykiatriske patient på den somatiske afdeling. Altså hvordan der tages hensyn til patienten med en psykisk lidelse på en alm. somatisk afdeling. Ved ikke om det evt. kunne have interesse. Fik ikke helt fat i om det var til bacheloren du manglede inspiration??

Anmeld

9. august 2011

Anne85

Hmm... Lige pt er jeg vist for træt til at komme med gode ideer. Men vil bare sige at jeg godt kan forstå at dit hjerte brænder for psykiatrien :-)) Hilsen Anne - sygeplejerske på en ungdoms psykiatrisk afdeling

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

smølfine skriver:

I modul 10 skrev jeg om autonomi, paternalisme og etik i forhold til patienter med en psykisk lidelse. Jeg brænder, ligesom dig, for psykiatrien og det er også den vej jeg skal, når jeg er færdig med min barsel til næste sommer.

Held og lykke med dit bachelor projekt.

Det lyder også bare super spændende

Dejligt med en som har et lige så stort hjerte til psykiatrien som jeg, der er desværre ikke så mange af os..

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

Kindfed skriver:

Jeg skrev min bachelor om stigmatisering ift. alkoholikere. Min opgave må du ikke låne, men du må gerne få en kopi af min litteraturliste, hvis det skulle blive det emne, du vælger? Du skal vide, at det er lidt småt med litteratur i den retning. Det var det i hvert fald, da jeg skrev.

Det lyder også super spændende.. Der er så mange spændende emner man kan tage fat i.

Jeg overvejer evt. noget med stigmatisering af kroniske skizofrene, da mange af dem var det man kalder svingdørspatienter på den intensive lukkede afdeling jeg var på, hvilket optog mig meget.

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

nulle555 skriver:

Hejsa

Nu er jeg ikke helt inde i hvad modul 11 og 12 svarer til. Da jeg læste hed det jo stadig semestre 1-7. Men men men i vores Bacheloropgave skrev vi om den psykiatriske patient på den somatiske afdeling. Altså hvordan der tages hensyn til patienten med en psykisk lidelse på en alm. somatisk afdeling. Ved ikke om det evt. kunne have interesse. Fik ikke helt fat i om det var til bacheloren du manglede inspiration??

Modul 11 og 12 svarer til 6 semester, altså den lange praktikperiode., Så modul 14 er der hvor man skriver sin bacheloropgave (jeg prøver også selv at finde hoved og hale i det, da jeg inden min barsel var på semesteruddannelsen og nu er på moduluddannelsen).

Søgte bare inspiration til gode emner, helst indenfor psykiatrien.. Dit emner lyder også super spændende og meget relevant!

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

Anne85 skriver:

Hmm... Lige pt er jeg vist for træt til at komme med gode ideer. Men vil bare sige at jeg godt kan forstå at dit hjerte brænder for psykiatrien :-)) Hilsen Anne - sygeplejerske på en ungdoms psykiatrisk afdeling

Mange tak

Hold da op et fantastisk sted du arbejder, håber selv en dag på at kunne ende på en børnepsykiatrisk afdeling.. Dog er jeg pt. på en lukkede intensiv psykiatrisk afdeling, hvilket er super spændende.

Dejligt med et andet menenske som har det som jeg, var desværre den eneste i hele min klasse som har valgt denne vej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.