Anbefal en sutteklud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

hekran

muzen skriver:

jeg er helt  vild med denne her klud  den kan fås i babysam.

der kommer et tidspunkt hvor vaskemærker er det eneste der bliver undersøgt ved legetøjet. derfor er der alle de mærker på

Den ser rigtig spændende ud. Ved du, om sutten kan gøres fast i den? Ellers kan man jo bare sy den fast, sæføli!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

hekran

BABYPIGEnr4 skriver:

Jeg købte en kaninbamse til min søn, da han var helt nyfødt og hvis han har den kan han sove hvorsomhelst. Han har aldrig gjort andet end at putte med den. Han blev ammet indtil han var præcis et år og har ikke villet sutte på sut, finger eller lignende.

Han er nu 12 år og sover stadig med samme kaninbamse, som han kalder Kaninus. Den bliver vasket regelmæssigt og kan hurtigt blive nusset. Munden har måttet sys om flere gange, da den har fået rigtig mange godnatkys

Baby'este hilsner fra Helle (29 uger gravid)

Jamen, sjovt! Jeg havde selv en kaninbamse, der hed Nina. Det var lige før, hun kom med i ægteskabssengen Seriøst, den lå i min seng til jeg var 23! Nøj, hvor jeg elskede den. Den skulle bare ligge der, ikke andet, og det gav bare noget tryghed. Nu er den jo erstattet med en noget større en af slagsen 

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at give Helena noget i den stil, som hun kan forbinde med tryghed

Anmeld

9. august 2011

hekran

MoarHvidovre skriver:

Vi har til begge købt nogen dejlige bløde nusseklude til dem og de ELSKER dem. Til vores dreng er det en krokodille og til vores pige er det en hund

Kan du huske hvad de hedder eller hvor de kan købes?

Anmeld

9. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Marita skriver:

Kan du huske hvad de hedder eller hvor de kan købes?

Jeg kan ikke huske mærket på den. Jeg kan tjekke det når jeg kommer hjem og tage et billede af dem.

Krokodillen er købt i Danmarks Børn og hunden mener jeg var Babysam.

Anmeld

9. august 2011

Livas mor

Herhjemme kan Liva ikke leve uden "Bodil" som er en lyserød sutteklud med ko som en kat. Hendes sut kan sidde fast på kattens ene arm.

http://www.babytorvet.dk/shop/diinglisar-sutteklude-251p.html

Anmeld

9. august 2011

hekran

MoarHvidovre skriver:

Jeg kan ikke huske mærket på den. Jeg kan tjekke det når jeg kommer hjem og tage et billede af dem.

Krokodillen er købt i Danmarks Børn og hunden mener jeg var Babysam.

ak, jeg er på barsel! Jeg googler jo bare! Tak for tippet!

Anmeld

9. august 2011

BABYPIGEnr4

Marita skriver:

Jamen, sjovt! Jeg havde selv en kaninbamse, der hed Nina. Det var lige før, hun kom med i ægteskabssengen Seriøst, den lå i min seng til jeg var 23! Nøj, hvor jeg elskede den. Den skulle bare ligge der, ikke andet, og det gav bare noget tryghed. Nu er den jo erstattet med en noget større en af slagsen 

Jeg kunne nemlig godt tænke mig at give Helena noget i den stil, som hun kan forbinde med tryghed

Det kan ende med at du måske køber en ny "Nina"

Baby'este hilsner Helle

Anmeld

9. august 2011

hekran

BABYPIGEnr4 skriver:

Det kan ende med at du måske køber en ny "Nina"

Baby'este hilsner Helle

Jeg tør næsten ikke. Så kan det jo være, vi kommer op at slås om den... hihihi

Anmeld

9. august 2011

Isabella_mor

Denne evt..?? 

Sutteklud

Anmeld

9. august 2011

hekran

Lammesutteklud med plads til sutten overvejer denne Mange nulre-dimser og et lang hætte med velcro til sut. Rigtig sød, synes jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.