Anbefal en sutteklud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.096 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. august 2011

hekran

Ja, som overskriften siger, så er jeg på udkig efter en sutteklud til Helena. 

Krav:
Ikke for dyr
Skal kunne vaskes i vaskemaskinen
Skal have en ring, så sutten kan gøres fast (hvis hun på et tidspunkt vælger at acceptere den) 

Jeg vil gerne give hende noget trygt, som hun kan forbinde med søvn (udover sutten, som hun ikke vil have). Gider ikke bruger en stofble, da hendes store brødre på 2 og 3 ikke helt ser den som Helenas, da den jo bare ligner alle de andre stofbleer og gerne vil lege med den
Kigger lidt rundt på nettet, men hvad siger I, kyndige kvinder?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Corn

Aslan har ikke brugt hverken sut, klud eller ble.

Han nusser med et hjørne af dynen, og det er jo super nemt at holde rent

Anmeld

9. august 2011

aya-zia

Marita skriver:

Krav:
Ikke for dyr
Skal have en ring, så sutten kan gøres fast (hvis hun på et tidspunkt vælger at acceptere den) 

Jeg vil gerne give hende noget trygt, som hun kan forbinde med søvn (udover sutten, som hun ikke vil have). Gider ikke bruger en stofble, da hendes store brødre på 2 og 3 ikke helt ser den som Helenas, da den jo bare ligner alle de andre stofbleer og gerne vil lege med den

min mor købte sådan noget flisstof i alle mulige farver og klippede dem i firkanter ca 20x20

det var min lillebrors kæreste eje

Anmeld

9. august 2011

Mor Christa

Kan desværre ikke anbefale en sutteklud, da min dreng ikke bruger det I stedet putter han med et baby-dynebetræk.. Så har vi tre vi skifter i mellem.. Han kan slet ikke sove uden

Anmeld

9. august 2011

SjeBets

vi købte nogle andre farver stofbleer til knægten, som han brugte som nusseklud, jeg gjorde meget ud af at skifte dem, så han ikke havde den samme hver dag, de havde også forskellige mønstre på, så han var vandt til at jeg tog den og vaskede den og så måtte han tage en anden.

Anmeld

9. august 2011

muzen

jeg er helt  vild med denne her klud  den kan fås i babysam.

der kommer et tidspunkt hvor vaskemærker er det eneste der bliver undersøgt ved legetøjet. derfor er der alle de mærker på

Anmeld

9. august 2011

FruHolm <3

muzen skriver:

jeg er helt  vild med denne her klud  den kan fås i babysam.

der kommer et tidspunkt hvor vaskemærker er det eneste der bliver undersøgt ved legetøjet. derfor er der alle de mærker på

den skulle jeg til at sige, den har min søn nemlig og han elsker den

Anmeld

9. august 2011

BABYPIGEnr4

Marita skriver:

Krav:
Ikke for dyr

Jeg købte en kaninbamse til min søn, da han var helt nyfødt og hvis han har den kan han sove hvorsomhelst. Han har aldrig gjort andet end at putte med den. Han blev ammet indtil han var præcis et år og har ikke villet sutte på sut, finger eller lignende.

Han er nu 12 år og sover stadig med samme kaninbamse, som han kalder Kaninus. Den bliver vasket regelmæssigt og kan hurtigt blive nusset. Munden har måttet sys om flere gange, da den har fået rigtig mange godnatkys

Baby'este hilsner fra Helle (29 uger gravid)

Anmeld

9. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har til begge købt nogen dejlige bløde nusseklude til dem og de ELSKER dem. Til vores dreng er det en krokodille og til vores pige er det en hund

Anmeld

9. august 2011

hekran

Corn skriver:

Aslan har ikke brugt hverken sut, klud eller ble.

Han nusser med et hjørne af dynen, og det er jo super nemt at holde rent

hehe, hvor godt - og økonomisk! Men det kan godt være, at mor her vil det mere end Helena selv, men jeg vil godt give hende en lille sovemakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.