grød i flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

camillakrath

MetteS81 skriver:

Det tænker jeg at du godt kan  Vælling er jo nærmest det samme som tynd grød og det kan sagtens komme igennem en sutteflaske...

Jamen det tænkte jeg nemlig også? men har aldrig rigtig hørt om nogen der har prøvet det.

Prøver imorgen at give en solid aftensmad, og så må vi se hvad der sker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Maja88

camillakrath skriver:

Okay. Men giver i så flaske/bryst inden hun blir puttet?

hvis der går for lang tid så ja,, men hun bliver som regel puttet lige efter.. self. skal der lige skiftes tøj og ble og lige puttes.. men ellers så sker putningen umiddelbart efter grød/bryst..eller bryst/grød.

ps. der er vist lavet undersøgelser som beviser at vælling ikke mætter mere end mme

Anmeld

8. august 2011

Maja88

Maja88 skriver:

hvis der går for lang tid så ja,, men hun bliver som regel puttet lige efter.. self. skal der lige skiftes tøj og ble og lige puttes.. men ellers så sker putningen umiddelbart efter grød/bryst..eller bryst/grød.

ps. der er vist lavet undersøgelser som beviser at vælling ikke mætter mere end mme

vi startede for en uge siden med mos og hun spiser ca 40g..

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

camillakrath skriver:

Jamen det tænkte jeg nemlig også? men har aldrig rigtig hørt om nogen der har prøvet det.

Prøver imorgen at give en solid aftensmad, og så må vi se hvad der sker.

Nogen skal jo være den første til at prøve det!  Held og lykke, håber det virker!

Anmeld

8. august 2011

AnneBJ

camillakrath skriver:

Synes det var et super svar.

For forlanger ikke af ham at han skal sove igennem fra den ene dag til den anden, men vil gerne prøve nogen ting af, for at se om det kan give ham mere ro

Imorgen vil jeg prøve at give ham sådan et måltid til aftensmad og så se - for hvis det kan ligge bunden ville det være skønt. Og så prøve med vælling der igen når vi går i seng måske.

Tak for svar

Velbekomme! 

Han har lige taget vælling, så igår var åbenbart en undtagelse Om det mætter mere eller mindre end MME ved jeg ikke - den første uge hjalp det godt, men så var det ikke nok længere!

Håber det virker hos Jer med et solidt måltid til aften!

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

- skriver:

Vælling er tynd grød.Laver du den selv??

Ja jeg laver den af majsmel og mme

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

Tak for de gode svar piger

Anmeld

8. august 2011

dukke

Har ikke læst hvad andre har skrevetMen du kan ikke bare give ham mere mme eller sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.