grød i flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.000 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. august 2011

camillakrath

Hej tøser !

Ja som overskriften siger - kan man blande grød tyndt op og give det i flaske ligesom med vællingen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

AnneBJ

Hvorfor så ikke bare vælling?

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

AnneBJ skriver:

Hvorfor så ikke bare vælling?

Han blir slet ikke mæt af vællingen

Anmeld

8. august 2011

AnneBJ

camillakrath skriver:

Han blir slet ikke mæt af vællingen

Hvorfor kan han så ikke få grøden med ske?

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

AnneBJ skriver:

Hvorfor kan han så ikke få grøden med ske?

Det får han også lidt af.

Men ville give ham den til hans sengetid, fordi han har så mange problemer med at sove, da han er meget sulten.

Anmeld

8. august 2011

AnneBJ

camillakrath skriver:

Det får han også lidt af.

Men ville give ham den til hans sengetid, fordi han har så mange problemer med at sove, da han er meget sulten.

Felix (er 3 uger ældre end din søn) har øvet på grød en uges tid nu. Bare sådan når han var frisk og oplagt, én gang om dagen.

Igår begyndte jeg så at give grøden omkring aftensmadstid, og det gled fint ned. Jeg fyldte efter med MME, på flaske (han får i kop mens han spiser grød) og det drak han som han plejer. Omkring kl. 23 plejer han så at få vælling, men jeg kunne ikke stoppe noget i ham igår, han nægtede at spise det.

Alligevel sov han helt til kl. 9, uden at få mad, så jeg tror af aftensmadsgrøden har lagt en god bund!! Jeg er på vej ind med vælling nu her men vil han ikke have den, dropper jeg den og ser hvordan natten går.

Hm, ved ikke helt om du kan bruge mit svar, men jeg ville egentlig bare frem til, at det har hjulpet os at han får det allerede mellem 17.30 og 19 afhængig af hvornår han er vågen osv., altså at det hjælper hele natten. Jeg tænker bare det er en dum ide, at vænne dem til et "stort" måltid på det tidspunkt af aftenen? Jeg er ikke ekspert, så jeg ved slet ikke om man kan give dem sådanne vaner, det er bare mine tanker om det

Har du talt med SP?

Anmeld

8. august 2011

MetteS81

camillakrath skriver:

Hej tøser !

Ja som overskriften siger - kan man blande grød tyndt op og give det i flaske ligesom med vællingen?

Det tænker jeg at du godt kan  Vælling er jo nærmest det samme som tynd grød og det kan sagtens komme igennem en sutteflaske...

Anmeld

8. august 2011

Maja88

her giver vi også mos eller grød til aftensmad og fylder så op med bryster eller flaske.. så sover hun trygt.. hun har i laaaaang tid sover igennem, men var begyndt at vågne om natten.. efter vi er begyndt på det her, så sover hun igen

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

AnneBJ skriver:

Felix (er 3 uger ældre end din søn) har øvet på grød en uges tid nu. Bare sådan når han var frisk og oplagt, én gang om dagen.

Igår begyndte jeg så at give grøden omkring aftensmadstid, og det gled fint ned. Jeg fyldte efter med MME, på flaske (han får i kop mens han spiser grød) og det drak han som han plejer. Omkring kl. 23 plejer han så at få vælling, men jeg kunne ikke stoppe noget i ham igår, han nægtede at spise det.

Alligevel sov han helt til kl. 9, uden at få mad, så jeg tror af aftensmadsgrøden har lagt en god bund!! Jeg er på vej ind med vælling nu her men vil han ikke have den, dropper jeg den og ser hvordan natten går.

Hm, ved ikke helt om du kan bruge mit svar, men jeg ville egentlig bare frem til, at det har hjulpet os at han får det allerede mellem 17.30 og 19 afhængig af hvornår han er vågen osv., altså at det hjælper hele natten. Jeg tænker bare det er en dum ide, at vænne dem til et "stort" måltid på det tidspunkt af aftenen? Jeg er ikke ekspert, så jeg ved slet ikke om man kan give dem sådanne vaner, det er bare mine tanker om det

Har du talt med SP?

Synes det var et super svar.

For forlanger ikke af ham at han skal sove igennem fra den ene dag til den anden, men vil gerne prøve nogen ting af, for at se om det kan give ham mere ro

Imorgen vil jeg prøve at give ham sådan et måltid til aftensmad og så se - for hvis det kan ligge bunden ville det være skønt. Og så prøve med vælling der igen når vi går i seng måske.

Tak for svar

Anmeld

8. august 2011

camillakrath

Maja88 skriver:

her giver vi også mos eller grød til aftensmad og fylder så op med bryster eller flaske.. så sover hun trygt.. hun har i laaaaang tid sover igennem, men var begyndt at vågne om natten.. efter vi er begyndt på det her, så sover hun igen

Okay. Men giver i så flaske/bryst inden hun blir puttet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.