camillakrath skriver:
Det får han også lidt af.
Men ville give ham den til hans sengetid, fordi han har så mange problemer med at sove, da han er meget sulten.
Felix (er 3 uger ældre end din søn) har øvet på grød en uges tid nu. Bare sådan når han var frisk og oplagt, én gang om dagen.
Igår begyndte jeg så at give grøden omkring aftensmadstid, og det gled fint ned. Jeg fyldte efter med MME, på flaske (han får i kop mens han spiser grød) og det drak han som han plejer. Omkring kl. 23 plejer han så at få vælling, men jeg kunne ikke stoppe noget i ham igår, han nægtede at spise det.
Alligevel sov han helt til kl. 9, uden at få mad, så jeg tror af aftensmadsgrøden har lagt en god bund!! Jeg er på vej ind med vælling nu her men vil han ikke have den, dropper jeg den og ser hvordan natten går.
Hm, ved ikke helt om du kan bruge mit svar, men jeg ville egentlig bare frem til, at det har hjulpet os at han får det allerede mellem 17.30 og 19 afhængig af hvornår han er vågen osv., altså at det hjælper hele natten. Jeg tænker bare det er en dum ide, at vænne dem til et "stort" måltid på det tidspunkt af aftenen? Jeg er ikke ekspert, så jeg ved slet ikke om man kan give dem sådanne vaner, det er bare mine tanker om det 
Har du talt med SP?
Anmeld