jlp90 skriver:
Hej.
Min datter er 1 år og to måneder i dag. Hun er virkelig trodsig i øjeblikket. Hun bliver sur når jeg siger nej, samt slår ud efter mig hvis jeg tager tingene fra hende. Hun smider sig ned på gulvet og kaster sig bagover hvis tingene ikke går som hun ønsker det. I dag skreg hun da hun skulle have skiftet ble, da det ikke passede damen. Har jeg bare en bestemt lille dame eller er det trods alderen der er kommet tidligt herhjemme? Please hjælp mig inden alt mit hår bliver gråt er nemlig alene med hende i øjeblikket da manden arbejde offshore.
kan ikke sige andet end HOLD UD
... serina er også sådan i perioder ... hvis du først har bestemt der er noget hun skal eller ikke må .. så hold fast i det ... de prøver grænser af for at finde ud af hvad de må bestemme og hvad ikke ... det kommer i perioder ..
det værste du kan gøre er først at sige nej for derefter senere at give dig og sige ja..
tag de kampe der betyder noget for dig
Hun Skal have ren ble, hun Skal have børstet tænder, men det er måske oki at hun leger med den grydeske hun fandt i skuffen .. hvad ved jeg 
her hjalp det da serina fik lov at hjælpe til (i en periode
) så hun hjælper med at tømme opvaskemaskinen og sætte hendes egne ting på plads ... hun dækker bord til sig selv .. og hun hjælper med madlavningen ved at pille løg og tage kerner ud af peberfrugter
...
det var lige som om at så fandt hun ud af hun også har en plads i familien og er en værdifuld hjælp 
måske skal der noget helt andet til hjemme ved jer ..
serinasmor
Anmeld