jlp90 skriver:
Hej.
Min datter er 1 år og to måneder i dag. Hun er virkelig trodsig i øjeblikket. Hun bliver sur når jeg siger nej, samt slår ud efter mig hvis jeg tager tingene fra hende. Hun smider sig ned på gulvet og kaster sig bagover hvis tingene ikke går som hun ønsker det. I dag skreg hun da hun skulle have skiftet ble, da det ikke passede damen. Har jeg bare en bestemt lille dame eller er det trods alderen der er kommet tidligt herhjemme? Please hjælp mig inden alt mit hår bliver gråt er nemlig alene med hende i øjeblikket da manden arbejde offshore.
Herhjemme er Anton lige blevet 1 år i onsdags og han har også et meget eksplosivt temperament 
Han bliver stiktosset, så snart vi siger nej - men han er den største ballademager og bandit med glimt i øjet lige for tiden og gør ALT det han ikke må (og griner imens), så der bliver sagt nej maaaange gange på en dag. Jeg ignorerer ham, når han bliver sur over, at jeg siger nej og det virker som regel 
Skiftning er også en kamp næsten hver eneste gang, han skriger og vrider sig som en orm 
Anton KAN SELV og VIL SELV det hele og bliver SUR, hvis ikke han får det præcis, som han vil, men nu er det jo ikke ham, der bestemmer - det skal han bare lige acceptere...! 
Jeg håber det er en fase lige nu, for hold da op det kan blive nogle MEGET lange år, hvis trodsalderen er sat ind allerede YAIKS....!
Anmeld