Under 1 år og dræn i øre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

betit28

britt skriver:

hey piger...

1000 tak for jerses svar og erfaringer.

jeg har fået en tid til hende i morgen ved en ny ørelæge, så håber han ser på hende med lidt andre øjne og tilbyder os dræn...

Jeg skriver hvordan det er gået i morgen..

knus

hejsa

har fulgt lidt med.. hvordan gik det? fik din datter lagt dræn og hvordan er det efterfølgende gået ? vh berit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Tulle28

Min datter fik lagt dræn da hun var 10 mdr. og under 10 kg (min ørelæge sagde min. 10 kg eller 1 år før hun kunne få det). Men til sidst var det så slemt og vi var alle tyndslidte, så den sidste gang vi var der, fik hun lagt dræn allerede dagen efter.

Er der ikke en anden ørelæge du kan få en second opinion hos? Jeg synes det lyder meget længe hun skal gå og have ondt!

Anmeld

20. november 2012

PJessen

britt skriver:

hej piger.

Vores datter på 10 måneder, har mellemøres betændelse igen igen.. Hver gang kommer hun på pencelin, men det har kun en kort effekt så vender det tilbage.

Det er nu 8 gang i hendes korte liv, vi er knyttet en ørelæge som vi har været hos mange gange,sidste løsning er dræn, men han synes hun er for lille, og vil vente til hun er ca 1 1/2 år, men det er bare ikke til at holde ud at hun skal have så ondt hele tiden, og at hun skal være så meget væk fra dagplejen.

Jeg synes jeg har læst mig til at der er børn under et år der har fået det lagt uden problemer, og med go virkning.

Er der nogen herinde som evt har børn under et år som har fået lagt dræn, eller som har erfaring inden for området???

Hej

Vores datter bliver 2 år den den 21/11-10 og hun har fået lagt dræn to gange første gang var da hun var 11 måneder gammel og anden gang var hun 15 måneder gammel og det er den bedste beslutning vi nogensinde har taget, vores ørelæge sagde at vis vores lille pus havde haft mellemøres betændelse helle sommeren vil der ikke være andre løsninger end dræn.

så vi fik en tid ingen snak om hendes alder overhovedet.

før drænene var hun syg hver 14 dag og efter drænene tja så er hun ikke syg ret tit.

du velkommen til og skrive og spørger indtil mere vis du vil vide mere

Pia

Anmeld

20. november 2012

foto på lærred

britt skriver:

hej piger.

Vores datter på 10 måneder, har mellemøres betændelse igen igen.. Hver gang kommer hun på pencelin, men det har kun en kort effekt så vender det tilbage.

Det er nu 8 gang i hendes korte liv, vi er knyttet en ørelæge som vi har været hos mange gange,sidste løsning er dræn, men han synes hun er for lille, og vil vente til hun er ca 1 1/2 år, men det er bare ikke til at holde ud at hun skal have så ondt hele tiden, og at hun skal være så meget væk fra dagplejen.

Jeg synes jeg har læst mig til at der er børn under et år der har fået det lagt uden problemer, og med go virkning.

Er der nogen herinde som evt har børn under et år som har fået lagt dræn, eller som har erfaring inden for området???

Vores ældste døjede med MØB fra hun var 7 uger. Vi måtte vente til hun var 9 måneder (eller 9 kilo) alt efter hvad der kom først. Så knap 10 måneder gl. fik hun dræn. Det var far der har siddet hos hende når hun blev lagt i fuld nakose, da det kan virke en smule hård som forældre at de døser væk fra øjnene af en. Men da hun kom ud, gik der ikke mere end 3 min. så var hun helt frisk og stod helt normalt på benene (selv om hun kun lige havde lært det et par dage før operationen) Så her gik det virkelig smertefrit, selv om jeg havde frygtet det værste, så gik det virkelig over alt forventning.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave..

Anmeld

20. november 2012

Skouboe

Vores yngste fik dræn da hun var 5 måneder. Hun havde ikke MØB, men væske på ørerne, og det generede hende i en grad så hun hverken spiste eller sov mere end max 45 minutter ad gangen døgnet rundt.

Anmeld

20. november 2012

Mivsen

britt skriver:

hej piger.

Hej

Min søn har fået dræn i allerede som 9 mdr gammel. Han havde væske på begge øre, blev opdagede da han var 7 mdr og meget generet af det..

Så selvfølgelig kan dit barn også det. Lægerne håber selvfølgelige (som os) at problemet forsvinder af sig selv.. Men man skal også bruge sin fornuft, vil man byde sit barn at ha ondt?

Selve 'indgrebet' tager ca 5 mins.. Vores søn var lidt ked af det bagefter (5 mins ca). og ellers helt tilpas bagefter.

Så evt snak med en anden ørelæge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.