britt skriver:
hej piger.
Vores datter på 10 måneder, har mellemøres betændelse igen igen.. Hver gang kommer hun på pencelin, men det har kun en kort effekt så vender det tilbage.
Det er nu 8 gang i hendes korte liv, vi er knyttet en ørelæge som vi har været hos mange gange,sidste løsning er dræn, men han synes hun er for lille, og vil vente til hun er ca 1 1/2 år, men det er bare ikke til at holde ud at hun skal have så ondt hele tiden, og at hun skal være så meget væk fra dagplejen.
Jeg synes jeg har læst mig til at der er børn under et år der har fået det lagt uden problemer, og med go virkning.
Er der nogen herinde som evt har børn under et år som har fået lagt dræn, eller som har erfaring inden for området???
Hej 
Min søn har fået dræn i allerede som 9 mdr gammel. Han havde væske på begge øre, blev opdagede da han var 7 mdr og meget generet af det..
Så selvfølgelig kan dit barn også det. Lægerne håber selvfølgelige (som os) at problemet forsvinder af sig selv.. Men man skal også bruge sin fornuft, vil man byde sit barn at ha ondt?
Selve 'indgrebet' tager ca 5 mins.. Vores søn var lidt ked af det bagefter (5 mins ca). og ellers helt tilpas bagefter.
Så evt snak med en anden ørelæge?
Anmeld