Find 1 fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Janni.

JulieE skriver:

dSådan gjorde min søn også altid... Især da han blev støører blev den kronisk vendt omvendt. Lige et billede af det (han er 7 år nu og bruger ikke sut mere )

Jamen hvorfor gøre det nemt når det kan gøres besværligt? Det må da minde meget om den talemåde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mamalou

Janni. skriver:

Find 1 fejl på billedet 

Sådan går det ofte når Silas prøver selv 

Skægt med sutten

- han er bare rigtig skøn  

Anmeld

8. august 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Haha! Det prøvede jeg nemlig også lige tidligere idag med samme resultat og tænkte egentlig: skøre knægt, hvad er forskellen? 

I den vuggestue min mor arbejder har de tit børn , hvor sutten SKAL vende forkert

Anmeld

8. august 2011

Billemyre

Hehe, det minder mig om, da jeg for nogle år siden arbejdede i en vuggestue på Østerbro.. Hvis en lille gruppe unger sad med sutterne i munden, så gik jeg ind imellem lige en runde og drejede sutterne den gale vej. Så kunne man stå og betragte poderne, mens de allesammen drejede sutterne rundt med tungen én efter én - wup, wup, wup, wup...  Det fik jeg meget tid til at gå med 

Anmeld

8. august 2011

Janni.

Mamalou skriver:

Skægt med sutten

- han er bare rigtig skøn  

Tak  Ja hans sande personlighed er begyndt at træde i karakter nu.. uha uha  Men skøn er han da trods temperamentet 

Anmeld

8. august 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

I den vuggestue min mor arbejder har de tit børn , hvor sutten SKAL vende forkert

Gad vide om det kan blive en dårlig vane så at sige? 

Anmeld

8. august 2011

JulieE

Janni. skriver:

Jamen hvorfor gøre det nemt når det kan gøres besværligt? Det må da minde meget om den talemåde 

Ja Præcis! Puttede jeg den rigtig i munden på ham (det var de anatomiske, hvor selve suttehovedet havdet en opad og en nedad side) blev den resolutet vendt forkert 

Anmeld

8. august 2011

Janni.

Billemyre skriver:

Hehe, det minder mig om, da jeg for nogle år siden arbejdede i en vuggestue på Østerbro.. Hvis en lille gruppe unger sad med sutterne i munden, så gik jeg ind imellem lige en runde og drejede sutterne den gale vej. Så kunne man stå og betragte poderne, mens de allesammen drejede sutterne rundt med tungen én efter én - wup, wup, wup, wup...  Det fik jeg meget tid til at gå med 

Ha ha

Kan se det for mig med lyd og det hele 

Anmeld

8. august 2011

Janni.

JulieE skriver:

Ja Præcis! Puttede jeg den rigtig i munden på ham (det var de anatomiske, hvor selve suttehovedet havdet en opad og en nedad side) blev den resolutet vendt forkert 

De gør altså mange sjove og underlige ting, de små dejlige unger 

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Billemyre skriver:

Ha ha ha Kunne jeg også have fundet på.
Det er dog "kun" gået ud over min egen, men det ser sjovt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.