Find 1 fejl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Janni.

Find 1 fejl på billedet 

Sådan går det ofte når Silas prøver selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Laura.

Sutten vender på hovedet ?

Anmeld

8. august 2011

4kløver

Kan kun se sutten.

Anmeld

8. august 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Find 1 fejl på billedet 

Sådan går det ofte når Silas prøver selv 

Sutten vender på hovedet ??

Anmeld

8. august 2011

Janni.

Total yndlingsmåde at vende sutten på, jeg fatter virkelig ikke hvorfor men han gør det konstant.. Tager den ud og vender den "forkert" 

Anmeld

8. august 2011

JeNoVa

Janni. skriver:

Total yndlingsmåde at vende sutten på, jeg fatter virkelig ikke hvorfor men han gør det konstant.. Tager den ud og vender den "forkert" 

Den slags tænker de små ikke over. Men jeg har mange gange tænkt, hvorfor mon producenten har lavet sutterne sådan. Det er da smartest, når begge veje er 'rigtige'.

Anmeld

8. august 2011

Maja_4000

Sådan gør Caroline også Men hvis VI vender den forkert , ryger den ud igen ! Haha

Anmeld

8. august 2011

JulieE

dSådan gjorde min søn også altid... Især da han blev støører blev den kronisk vendt omvendt. Lige et billede af det (han er 7 år nu og bruger ikke sut mere )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2011

Janni.

JeNoVa skriver:

Den slags tænker de små ikke over. Men jeg har mange gange tænkt, hvorfor mon producenten har lavet sutterne sådan. Det er da smartest, når begge veje er 'rigtige'.

Er helt enig med dig, men jeg tror også at der er et formål med udformningen.. Jeg ved bare ikke hvad formålet er  

Anmeld

8. august 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Sådan gør Caroline også Men hvis VI vender den forkert , ryger den ud igen ! Haha

Haha! Det prøvede jeg nemlig også lige tidligere idag med samme resultat og tænkte egentlig: skøre knægt, hvad er forskellen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.