Termotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

GitteC78

Lisbeth85 skriver:

DEJLIGT at læse, at han er glad for det. Skønt, når de føler sig godt tilpas. Jeg har ikke købt termotøj endnu, men bare regntøj. Så får han varmt tøj på indenunder (jakke + tykke bukser på). Det skulle gerne kunne gøre det. Og så har jeg købt en flyverdragt, når det bliver rigtig koldt derude. Min DP-mor har ikke snakket om termotøj - endnu i hvert fald

Ja det er super godt han er glad for at være der. I dag skal han være der fra 8.30-11.30  så får jeg tid til at skrive nogle ansøgninger.

Det regntøj jeg har er med for, en hel dragt. Men hvis jeg køber termo tøjet kan han jo også bruge det næste år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Diana...

Lucas har aldrig haft termotøj i DP det er første gang i år han får det og det fordi han starter DP 1 november og det er et krav i børnehaven så kan han lige så godt få det nu. 

Anmeld

9. august 2011

bullerbassen

Hej

Min søn er lige startet i dagpleje i dag og det gik super godt. Jeg var der 40 min sammen med ham og så var han der ca 30 min alene. Han virkede rigtigt glad for at være der....

Dagplejemoren sagde at hun vil anbefale termotøj, men jeg synes bare det er lidt skørt at købe et i str 80 som han kun kan passe i kort tid. Men synes måske også en str 86 er lidt stort. Gik du ud og købte termotøj til dit barn? Og hvilken str.?

Min søn er en lille dreng men synes det er mange penge at bruge på 2 sæt....

Nogen der har et til salg... i str 86

Jeg købte termo tøj til Silas men han kunne simpelhen ikke være deri ( for tyk ) så byttede det og købte en uldheldragt i stedet - det brugte han under regntøjet - det var en str 80 men kunne give sig så han kunne passe den frem til str 86

P.s har den tilsalg herinde

Anmeld

9. august 2011

132319

Jeg vil anbefale dig at købe en termodragt, hvis han ikke går endnu

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

jeg vil mene du sagtens kan købe 86 og så bare folde ærmer og ben op ... men ikke større .. det skal jo også blive på

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

132319 skriver:

Jeg vil anbefale dig at købe en termodragt, hvis han ikke går endnu

Han går  ikke endnu.... Jeg har lige været i gang med at rydde op i alle poser inde i hans værelse og så finder jeg et termo sæt som jeg købte til lagersalg ved pippi i maj... ja man glemmer jo hurtigt . Det er str 86 så den får han på.

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

serinasmor skriver:

jeg vil mene du sagtens kan købe 86 og så bare folde ærmer og ben op ... men ikke større .. det skal jo også blive på

Ja han er ikke den største dreng, men er også sikker på at han han bruge en str 86. Det er jo kun nogle mdr og så går han vel over i flyverdragten.

Jeg havde glemt at jeg havde købt et termo sæt i maj til lagersalg i str 86, dejligt, så skal jeg ikke alligevel ud at købe

Anmeld

9. august 2011

Puller

GitteC78 skriver:

Hej

Min søn er lige startet i dagpleje i dag og det gik super godt. Jeg var der 40 min sammen med ham og så var han der ca 30 min alene. Han virkede rigtigt glad for at være der....

Dagplejemoren sagde at hun vil anbefale termotøj, men jeg synes bare det er lidt skørt at købe et i str 80 som han kun kan passe i kort tid. Men synes måske også en str 86 er lidt stort. Gik du ud og købte termotøj til dit barn? Og hvilken str.?

Min søn er en lille dreng men synes det er mange penge at bruge på 2 sæt....

Nogen der har et til salg... i str 86

Vores dreng er 10 mdr, og lige startet i dagpleje. Vi har købt et brugt sæt termotøj i str. 86, normalt tøj bruger han str 74, det er lidt stort, men styntes ikke jeg ville købe nyt i år da han kravler. Jeg har også købt en brugt flyverdragt til i år. Så må det blive nyt næste år hvor han kan gå.

Anmeld

9. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville købe det i str. 86 selvom det bliver for stort. Vi har købt i Føtex og det er helt fint.

I vores vs bruger de termotøj og regntøj rigtig meget - også til de små. Vi har haft det til begge så snart de startede i vs.

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

Puller skriver:

Vores dreng er 10 mdr, og lige startet i dagpleje. Vi har købt et brugt sæt termotøj i str. 86, normalt tøj bruger han str 74, det er lidt stort, men styntes ikke jeg ville købe nyt i år da han kravler. Jeg har også købt en brugt flyverdragt til i år. Så må det blive nyt næste år hvor han kan gå.

Jeg kom lige i tanke om, da jeg var inde på hans værelse at jeg da vist i maj købte et termo sæt til ham. Så fik det da lige fundet frem, det er godt nok str 86 lidt for stort men så kan han også bruge det fra nu og langt frem. Jeg troede lige jeg skulle ud og købe et...

Så har din søn også plads til at vokse i og bevæge sig i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.