Termotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. august 2011

GitteC78

Hej

Min søn er lige startet i dagpleje i dag og det gik super godt. Jeg var der 40 min sammen med ham og så var han der ca 30 min alene. Han virkede rigtigt glad for at være der....

Dagplejemoren sagde at hun vil anbefale termotøj, men jeg synes bare det er lidt skørt at købe et i str 80 som han kun kan passe i kort tid. Men synes måske også en str 86 er lidt stort. Gik du ud og købte termotøj til dit barn? Og hvilken str.?

Min søn er en lille dreng men synes det er mange penge at bruge på 2 sæt....

Nogen der har et til salg... i str 86

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mussen2

GitteC78 skriver:

Hej

Min søn er lige startet i dagpleje i dag og det gik super godt. Jeg var der 40 min sammen med ham og så var han der ca 30 min alene. Han virkede rigtigt glad for at være der....

Dagplejemoren sagde at hun vil anbefale termotøj, men jeg synes bare det er lidt skørt at købe et i str 80 som han kun kan passe i kort tid. Men synes måske også en str 86 er lidt stort. Gik du ud og købte termotøj til dit barn? Og hvilken str.?

min datter startede i Dp da hun var 9 mdr. og det var i april måned. Jeg købte et brugt sæt tremotøj på den blå avis i en str 90. det var alt for stort ja, men ikke mere end at det sqagtens kunne bruges. Det bruger hun endnu, men er på vej til at vokse ud af det

Anmeld

8. august 2011

Mussen2

GitteC78 skriver:

Hej

min datter startede i Dp da hun var 9 mdr. og det var i april måned. Jeg købte et brugt sæt tremotøj på den blå avis i en str 90. det var alt for stort ja, men ikke mere end at det sqagtens kunne bruges. Det bruger hun endnu, men er på vej til at vokse ud af det'

Termotøj er uundværligt

Anmeld

8. august 2011

emsaroto

Oskar er også lige startet i vuggestue.
Men der siger pædagogerne at de synes jeg skal vente, til den rigtig tid kommer ... 

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

emsaroto skriver:

Oskar er også lige startet i vuggestue.
Men der siger pædagogerne at de synes jeg skal vente, til den rigtig tid kommer ... 

Hvad giver du så din søn på når han skal ud at lege?

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

Mussen2 skriver:

min datter startede i Dp da hun var 9 mdr. og det var i april måned. Jeg købte et brugt sæt tremotøj på den blå avis i en str 90. det var alt for stort ja, men ikke mere end at det sqagtens kunne bruges. Det bruger hun endnu, men er på vej til at vokse ud af det'

Termotøj er uundværligt

Jeg har også tænkt på at købe i en stor str. så han kan bruge det næste år.

Anmeld

9. august 2011

Lisbeth85

GitteC78 skriver:

Hej

DEJLIGT at læse, at han er glad for det. Skønt, når de føler sig godt tilpas. Jeg har ikke købt termotøj endnu, men bare regntøj. Så får han varmt tøj på indenunder (jakke + tykke bukser på). Det skulle gerne kunne gøre det. Og så har jeg købt en flyverdragt, når det bliver rigtig koldt derude. Min DP-mor har ikke snakket om termotøj - endnu i hvert fald

Anmeld

9. august 2011

spj

Jeg købte et sæt i kvickly til 129 tror jeg det var. Det er altså rigtig fint. Så du behøver ikke gå ud og give en bondegård for det.
Vi har lige været ude og købe regntøj til min datter på 15 måneder (fra føtex til 150 kr) og min personlige mening er at regntøj er bedre nu. Det er jo stadigvæk varmt i vejret og hvis min datter skal ud og lege og der er behov for, at hun skal have noget ekstra ud over hendes almindelige tøj er det fordi det er vådt også synes jeg altså regnbukser er bedre. Bare min mening.
Så hvis det var mig ville jeg købe et regnsæt og vente med termotøjet til det bliver koldere i vejret, så det er fordi jorden er kold at sidde på at de skal have ekstra tøj på.

Anmeld

9. august 2011

emsaroto

GitteC78 skriver:

Hvad giver du så din søn på når han skal ud at lege?

Han har en fleece jakke og regnbukser hvis det er vådt. 

Anmeld

9. august 2011

GitteC78

spj skriver:

Jeg købte et sæt i kvickly til 129 tror jeg det var. Det er altså rigtig fint. Så du behøver ikke gå ud og give en bondegård for det.
Vi har lige været ude og købe regntøj til min datter på 15 måneder (fra føtex til 150 kr) og min personlige mening er at regntøj er bedre nu. Det er jo stadigvæk varmt i vejret og hvis min datter skal ud og lege og der er behov for, at hun skal have noget ekstra ud over hendes almindelige tøj er det fordi det er vådt også synes jeg altså regnbukser er bedre. Bare min mening.
Så hvis det var mig ville jeg købe et regnsæt og vente med termotøjet til det bliver koldere i vejret, så det er fordi jorden er kold at sidde på at de skal have ekstra tøj på.

Ja overtøj fra Føtex er skam fint. Jeg har selv regntøj til ham som er købt der, det er godt nok med for men super godt... Jeg regner med at købe termo i Føtex, har set de har tilbud denne uge, så kan han bruge det nu og næste år (vinter/forår)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.