hvordan lær jeg hende at kravle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.975 visninger
22 svar
1 synes godt om
8. august 2011

Sabine...!

Min datter på 8 mdr. kan ikke kravle.. hun kan faktisk ikke rigtig andet end at sidde på numsen og leger...

så er der nogle af jer her inde der har nogle gode øvelser jeg kan lave med hende..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Isabella_mor

vi bruger legetøj som "lokkemad" 

og så kravler vi selv lidt rundt... 

en god idé kan være at sætte ens barn samme med nogle andre børn der kan kravle, så leger de "copycat" og efteraber..

Anmeld

8. august 2011

Maja88

hun skal nok kravle når hun er klar...

kender en del børn som ikke kravler med 8 måneder

Anmeld

8. august 2011

kirsti

ting tager tid, hun skal nok lærer at kravle på præcis det tidspunkt der er det rigtige for hende

Anmeld

8. august 2011

Sabine...!

har også prøvet at logge hende med lege tøj og alt muligt andet..

kunne være vi skulle prøve at lave en lege Date med en der kan kravle..

Anmeld

8. august 2011

Sabine...!

har også prøvet at logge hende med lege tøj og alt muligt andet..

kunne være vi skulle prøve at lave en lege Date med en der kan kravle..

Anmeld

8. august 2011

Hasselnødden

Hastværk er lastværk.

Hendes tid kommer når den kommer, det er ikke noget vi som forældre kan forcere frem, men selvfølgelig kan vi tilskynde det ved hjælp af sjove lege, mor og far der kravler rundt, legetøj der fanger hendes opmærksomhed, men vigtigst af alt - kravler hun når hun er kravleklar! Måske er hun een af dem, der istedet for at kravle rejser sig op og går, når den tid kommer.

Patience is a virtue.

Anmeld

8. august 2011

Maja_4000

Min datter er snart 8 måneder og hun kravler heller ikke ..
Hun prøver dog ihærdigt hver gang hun ligger på maven - Hun kommer bare kun baglæns

Tror bare du skal give hende tid .. Det skal nok komme (: Nogle børn kravler jo ikke før de har lært at gå

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

min knægt tog den baglæns, først rumpen, så humpede han sig frem på rumpen, så begyndte han at gå, og så kravlede han. Ikke allt børn kravler før de kan gå, men eftersigende skal de helst igennem det på et tidspunkt. 

min datter kravlede heller ikke før efter hun gik .

Anmeld

8. august 2011

Diana...

Det kan kravle når der er KLAR til det! Man kan ikke lære et barn at kravle tvært i mod kan du overlaste barnet ryg ved at prøve at få hende til noget hun ikke er klar til. 

Nogen børn begynder slet ikke at kravle men gå i stedet for nogen begynder først at kravle når de er over et år. 

Bare rolig det skal nok komme når HUN er klar! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.