tandskade men ikke voldsomt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

serinasmor

L.J.L skriver:

Nu har jeg slet ikke forstand på om hvorvidt man bør gøre noget akut når en tand knækker, men personligt ville jeg vente til onsdag tror jeg, hvis hun ikke klager over at have ondt...

jeg synes lidt det er svært ... tænker at hvis det var mine egne tænder det var gået ud over og tandlægen havde ferielukket ville jeg da bare vente ... hvis jeg ikk har ondt

men nu er det min datter .. og det gør det altså lige en hel del sværere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

L.J.L

serinasmor skriver:

jeg synes lidt det er svært ... tænker at hvis det var mine egne tænder det var gået ud over og tandlægen havde ferielukket ville jeg da bare vente ... hvis jeg ikk har ondt

men nu er det min datter .. og det gør det altså lige en hel del sværere

Ja, tror jeg ville have det på samme måde som dig. Men hvad med at prøve at ringe til den akutlæge, så kan de jo sige om det er akut eller ej? Så er du sikker på du har gjort det rigtige ihvertfald

Anmeld

8. august 2011

serinasmor

1012lmp skriver:

Det skal tjekkes... og husk at melde det til forsikringen hvis der skulle være sket skade på de blivende tænder..!

Sebastian gjorde det samme engang der ringede vi til vores egen tandlæge som tog ham ind og sendte så regningen til den kommunale tandlæge...

tak for svar

hmmm .. har man ikke set dig før ? måske på tv ?

Anmeld

8. august 2011

serinasmor

L.J.L skriver:

Ja, tror jeg ville have det på samme måde som dig. Men hvad med at prøve at ringe til den akutlæge, så kan de jo sige om det er akut eller ej? Så er du sikker på du har gjort det rigtige ihvertfald

god ide

Anmeld

8. august 2011

serinasmor

Caracatita skriver:

Der er vel ikke så meget, de kan gøre ved den? Min søn slog sin ene fortand ind OG op i ganen - man kunne slet ikke se den, når han smilede. Vi tog på skadestuen, da tandlægen havde lukket, men vi blev bare henvist til tandlægen næste dag. Når den ikke sad løs, kunne de ikke gøre noget ved den.

Det er dog vigtigt at få det meldt til forsikringen - og så få det tjekket ved tandlægen, så det kan komme med i skadesanmeldelsen. Det kunne jo være, at det skulle bruges senere

Min søns tand satte sig forøvrigt på plads igen, men gav op, da han var 5 år (sidste sommer) og der er stadig ikke kommet en ny tand.

Jeg ville altså vente til onsdag!

Mvh Tina

der burde jo ikke være længe før han alligevel får helt nye fine bisser med takker

så var han bare den første til at tabe en tand / have en rokketand det må da også være lidt sejt

tror jeg ringer til akuttelefonen og spørger dem om de mener det er akut

tak for svar

Anmeld

8. august 2011

1012lmp

serinasmor skriver:

tak for svar

hmmm .. har man ikke set dig før ? måske på tv ?

måske jo og velbekomme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.