sove hver for sig ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

MLT

Øv, det er træls! Jeg tror bare, at det er en mande ting, det med computeren! Min mand sidder også ALTID med computeren om aftenen.. Det første stykke tid havde jeg det fint med, at jeg havde sengen for mig selv, men jeg begyndte at vågne konstant, og ligge meget uroligt . Jeg tvang ham til at tage hans bærbar med i seng - han har nu fået en stoor imac (de der store skærme, hmm ), og gør det stadig 
Jeg synes ikke, at du skal bekymre dig så meget om det, nu hvor I har et stabilt og godt forhold ud over det. Måske skal du sætte dig ned og snakke med ham om det, og fortælle ham, hvordan du har det.. Du kunne også prøve at ligge dig ved siden af ham på sofaen, og så trække ham med ind i seng, når du kan mærke, at han er ved at falde i søvn.. 
Jeg håber, at I finder ud af det!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

SjeBets

jeg ville personligt blive så træt af hvis min mand smed sig på sofaen hver aften. Min havde en periode han ikke kunne sove om aftene og endte med at falde i søvn på sofaen, og så oven i brokkede han sig over at vores 6-liv haltede .. jamen det er da klart søde, når du ikke kommer ind i seng ..

Nu smider han sig i sengen i stedet for sofaen ..

Jeg forklarede ham hvor meget det faktisk betød for mig at han kom ind i seng. 

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

EmmaJosephine skriver:

Øv, det er træls! Jeg tror bare, at det er en mande ting, det med computeren! Min mand sidder også ALTID med computeren om aftenen.. Det første stykke tid havde jeg det fint med, at jeg havde sengen for mig selv, men jeg begyndte at vågne konstant, og ligge meget uroligt . Jeg tvang ham til at tage hans bærbar med i seng - han har nu fået en stoor imac (de der store skærme, hmm ), og gør det stadig 
Jeg synes ikke, at du skal bekymre dig så meget om det, nu hvor I har et stabilt og godt forhold ud over det. Måske skal du sætte dig ned og snakke med ham om det, og fortælle ham, hvordan du har det.. Du kunne også prøve at ligge dig ved siden af ham på sofaen, og så trække ham med ind i seng, når du kan mærke, at han er ved at falde i søvn.. 
Jeg håber, at I finder ud af det!!  

tak skal du ha for svar

jeg snakker med ham der er ikke andet for hehe

Anmeld

8. august 2011

MLT

Anonym skriver:

tak skal du ha for svar

jeg snakker med ham der er ikke andet for hehe

Det var godt!

Anmeld

8. august 2011

baby012

Altså, jeg kender da en del der har gjort det, men altså, da jeg selv begyndte at gøre det i sin tid, gik jeg fra kæresten 2 måneder efter jeg begyndte at ligge på sofaen hver nat .. 

så for mig ville det være et fare signal. men kan jo bare være han sover bedre der, nogen menesker kan jo bare ikke li' at ligge med et andet meneske når de sover . hmm.. syns den er svær  

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Sådan er det også hos os Det er ikke hver nat og nu hvor vi har fået nyt soveværelse, kommer han meget oftere op og sover...
I starten blev jeg ked af det og følte det var mig han valgte fra. Men det er det ikke.

Han falder bare i søvn. LIgesom et barn, der siger : Jeg er IKKE TRÆT og bang, falder han i søvn. hehe.

Hvis jeg vågner om natten, spørger jeg om han skal med i seng, hvis han vågner og kommer med er det rart, ellers så sover han videre... Med briller og bukser på. Men det er hans eget problem hehe.

Du skal ikke være ked af det

Anmeld

8. august 2011

Bshizzle

Det er noget ligende det samme her hjemme

Kæresten sidder en del ved hans bærbar ( da han til tider arbejder/selvstændig mand.. )..
Og så vil han bare falde i søvn til noget lyd.. f.eks i vores tilfælde fjernsynet!.
Så han går aldrig i seng FØR kl 12... og til tider kan han falde i søvn på sofaen hvor jeg kan føle mig "valgt fra"..  

Så nu har jeg overvejet den ide med fjernsyn i soveværelset, selvom jeg er en ret stor modstander af det.

Anmeld

8. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej... har i prøvet noget lignende det her.. ? jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller gøre mere...
Min kæreste og jeg har været sammen i godt 4-5 år og har i det hele et rigtig godt forhold. vi har også en søn på omkring 2 år.
Jeg går i skole og kæresten går lige pt hjemme.

mit problem er ... Min kæreste altid falder i søvn på sofaen.. de første par gange tænkte jeg ikke over det.. det var da dejligt sådan at have hele dobbeltsengen for mig selv..
Men efter et par uger gik det mig på.. hver nat sidder han med bærbaren i stuen og falder i søvn på sofaen til en film eller lign.

jeg har spurgt ham til hvorfor og vi har haft snakke om der er noget galt eller noget og han forsikre mig at alt er fint.. han ligger bare bedre der og han har hele tiden intentionen om at komme ind i seng men ender bare med at sove der..

det har nu stået på i ca. en måned.. og jeg ved ikke hvad jeg skal tænke. er efterhånden blevet rimelig "van til" at sove alene...
er der andre der oplever det samme..
skal jeg være nervøs i forhold til vores forhold ? selvom alt er som det nu ellers bør være bortset fra vi sover hver for sig ..

jeg ved det ikke....

mangler vel lidt perspektiv fra jer ?

skal jeg bare nyde pladsen og tænke han kommer ind og ligge engang når han blir træt af at sove på sofaen..
eller burde jeg være bekymret ?

Hmmm...something's cooking!

Ja, hvis jeg var dig så VILLE jeg være meget bekymret.
Der er noget i gære.

Så jeg tror at du skal sætte dig ned med ham og spørge ham lige ud om han er træt af at være sammen med dig og i så fald er det bedst at stoppe nu.

Man begynder ikke at leve på den måde uden der er en årsag, og den årsag kan være at han slet og ret er træt af jeres liv sammen eller...endnu værre, han har fundet en anden.

Så se at få snakket med ham..og kræv ham tilbage i jeres seng eller slip ham, hvis det er det, det går ud på.

Og så får du lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. august 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

det var også noget af det første jeg sagde.. at jeg ikke havde noget i mod han lå i sengen med den .. jeg kan sove fra det meste..

men han mener han så falder i søvn på den og den så går i stykker eller lign.

(først synes jeg bare det lød som undskyldniger.) men jeg ved det ikke.. han mener han ligger bedre med den på sofabordet og ligger selv i sofaen...

nu har jeg ikke læst hele tråden men tænker at han da sagtens kan tage den med i seng og så når han falder i søvn så kan du jo bare fjerne den

Anmeld

8. august 2011

modesty

Det slår mig lige at du skriver at kæresten går hjemme pt. Kan det have noget med det at gøre at hans vaner har ændret sig (mere ledig tid/tid på nettet/måske lidt mere ligeglad med sovedisciplin o.s.v.)?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.