Anonym skriver:
Hej... har i prøvet noget lignende det her.. ? jeg ved ikke hvad jeg skal tænke eller gøre mere...
Min kæreste og jeg har været sammen i godt 4-5 år og har i det hele et rigtig godt forhold. vi har også en søn på omkring 2 år.
Jeg går i skole og kæresten går lige pt hjemme.
mit problem er ... Min kæreste altid falder i søvn på sofaen.. de første par gange tænkte jeg ikke over det.. det var da dejligt sådan at have hele dobbeltsengen for mig selv..
Men efter et par uger gik det mig på.. hver nat sidder han med bærbaren i stuen og falder i søvn på sofaen til en film eller lign.
jeg har spurgt ham til hvorfor og vi har haft snakke om der er noget galt eller noget og han forsikre mig at alt er fint.. han ligger bare bedre der og han har hele tiden intentionen om at komme ind i seng men ender bare med at sove der..
det har nu stået på i ca. en måned.. og jeg ved ikke hvad jeg skal tænke. er efterhånden blevet rimelig "van til" at sove alene...
er der andre der oplever det samme..
skal jeg være nervøs i forhold til vores forhold ? selvom alt er som det nu ellers bør være bortset fra vi sover hver for sig ..
jeg ved det ikke....
mangler vel lidt perspektiv fra jer ?
skal jeg bare nyde pladsen og tænke han kommer ind og ligge engang når han blir træt af at sove på sofaen..
eller burde jeg være bekymret ?
Hmmm...something's cooking! 
Ja, hvis jeg var dig så VILLE jeg være meget bekymret.
Der er noget i gære.
Så jeg tror at du skal sætte dig ned med ham og spørge ham lige ud om han er træt af at være sammen med dig og i så fald er det bedst at stoppe nu.
Man begynder ikke at leve på den måde uden der er en årsag, og den årsag kan være at han slet og ret er træt af jeres liv sammen eller...endnu værre, han har fundet en anden.
Så se at få snakket med ham..og kræv ham tilbage i jeres seng eller slip ham, hvis det er det, det går ud på.
Og så får du lige et trøsteknus.

Kærligst
Sussie
Anmeld