modesty skriver:
Jeg ville ikke bekymre mig om det. Det at I har forskellige sovetidspunkter spiller en stor rolle, tror jeg.
Min mor og far har haft separate soveværelser i godt og vel 10 år fordi han er a-menneske og hun er b-menneske (og fordi hun snorker, hihi), og de er stadig kærlige og har et fint sexliv (fortalte min mor mig, helt grænseoverskridende). Nogle gange er det bare mere praktisk. Undersøgelser viser desuden også at man sover bedre alene.
Hvis du ikke synes at der er andre problemer i jeres forhold, så lad ham sove som han vil. Men det vil måske være rarere for ham at få en soveplads i et andet værelse i stedet for at skulle ligge på sofaen i stuen?
Jeg hælder også lidt til her ..
Og det syntes jeg som sådan nu også der skal være plads til.
Jeg indrømmer blankt jeg sover så meget bedre alene inde i min seng, end hvis nogle ligger ved siden af. Plus der er nogle mennesker som har en vane med 'kun' at kunne sove hvis der er noget white noise i form af radio, tv osv. (Min kæreste f.eks)
Og så er der os som bare gerne vil have noget ro til at falde hen, og kunne ligge og slappe helt af. Jeg er en af de personer som gerne vil have ro, jeg ligger tit og tænker, kobler af, og finder ud af hvilket tøj jeg f.eks. skal have på dagen efter
Sådan lige inden jeg skal sove .. Og der gider jeg sgi ikke have en fjernsyn kørende, eller andet.
Herhjemme falder min kæreste tit i søvn foran flimmeren inde i stuen, og vågner et par timer efter og kommer så derefter ind i seng. Men det sker lige så tit at han sover derinde til næste morgen .. Jeg er ærlig talt ligeglad! Hvis jeg gerne vil have ham med ind i sengen, går jeg bare ind og henter ham .. Og det er sjældent han ikke parerer ordre 
Anmeld