Anonym skriver:
Er bare lidt skræmt af og have den følelse indeni som jeg har nu.... At jeg egentlig ik ved hvad jeg vil......
Når han siger han elsker mig,,,,, Ja så har jeg ik engang lyst til at svare ham.... Og gør det som regel heller ikke....... 
Jeg er bare kørt så fast, aner ik hva jeg vil, hvis min mand ikke er mere end det, ja så er det måske bedre alene????
Føler ikke vi har noget mere??? Er en træls følelse 
Har du fortalt ham hvordan du har det? At du går med de følelser og tanker? Det ville måske være et 'wakeup-call' for ham, hvis han fik at vide, at du er ved at miste dine følelser for ham, fordi han ikke bidrager til noget i hjemmet..? Og at du overvejer at forlade ham, fordi han ikke hjælper til med det huslige.
Jeg synes i hvert fald, at du skal tage en rolig snak med ham, hvor du ikke taler bebrejdende (ved jeg selvfølgelig ikke om du gør, men når nok er nok, kan man godt komme til at skælde ud og bebrejde, istedet for at tale med vedkommende - hvilket har en meget bedre effekt), men stille og roligt fortæller ham hvordan du har det, og hvad det nu er endt med du føler og tænker. Og så simpelthen stille ham stolen for døren. Endten bliver det hjulpet til fra hans side, ellers er det farvel.
Der var en lignende debat for nogen tid siden, hvor der var én der foreslog, at kvinden (der havde oprettet debatten) skulle tage al hendes mands brugte service og beskidte tøj og hvad han ellers havde rodet med, og lægge det i hans side af sengen, så han ikke kunne sove før han havde fjernet det. Synes det var lidt morsomt 
Håber du kan bruge noget af det jeg har skrevet til noget