Det var her i april mdr, lige inden vi skulle på ferie i Thailand. Vi tog toiletbrættet med, for ville så gerne at han ikke tabte interessen. Men der var ingen problemer på ferien. Han gad ikke brættet . Heldigvis, for vi kunne jo ikke slæbe det med rundt på elefantture, restauranter etc
Så når vi ikke var på hotellet, satte vi ham bare op på toilettet (omvendt) dvs med hovede ind mod væggen. Sådan vil han helst sidde, og spørg mig ikke hvorfor!!??
Han har aldrig mistet interessen og har ikke ville have ble på igen. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor det er gået så let. For vi har slet ikke opfordret ham til at smide bleen. Vi har spurgt ham et par gange om han ville på potten, det har han aldrig ville. OG så lige pludselig, da jeg er alene med ham en aften, siger han mens vi sidder og spiser til aften: "Mor, jeg skal på toilettet og laver puha, og du skal gå ud!!"
Så fik man den, og sådan har det været lige siden.. Så når han skal stort/småt, går han bare selv ud på toilettet, Hvor brættet sidder permanent på, for vi voksne bruger bare det andet badeværelse. Når han så er færdig kalder han. han kan sidde der i næste ne halv time... Sidder og snakker og griner.. Tror han bruger toilet besøget som et lille "frirum", hvor det bare er ham, og vi ikke forstyrre. Vi udviser også stor respekt omkring det, dvs braser ikke bare ind på toilettet når han sidder der, banker på og spørger om lov til at komme derind hvis han sidder og er igang...
Tror dog han har det der med at sidde der i næsten 30 min, efter sin far!! han skal også altid derud lige når opvasketiden nærmer sig!!! pudsigt hva!!
Anmeld