Potte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.531 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Mussen2

Hvordan er jeres 2 åriges interesse for potten?

Vores datter synes ikke den er spændende. (det gjorde hun da hun var 1½ i en periode) Når hun sidder på den er det også som om hun ikke sidder godt, hun sidder og rykker sig hele tiden og kan ikke finde en god stilling, det er lidt som om at hendes numse er for lille  Hun har sådan en her:

Pottestol, Babybjørn, Babybjørn pottestol. Hvid og blå.

Jeg overvejer om man skal købe en toilettræner? Eller en anden potte. Jeg har dog heller ikke gjort noget for at prøve at gøre den interessant.

Hun er fuldt bevidstg om når hun laver pølser, for så bliver vi gennet væk, så hun kan være sig selv samt hun har været igennem en periode, hvor hun synes det var edderspændende når vi skulle på toilettet

Hvad er jeres erfaring med potte og toilettræner.

Hvordan kom i igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Christina.78

Har heller ikke lige nogle ideer endnu, da hun godt gider sidde på den med bukserne nede men bleen må ikke komme af endnu..hun har også en baby björn bare ikke med høj ryg som din..

Vi blev anbefalet den af flere da den har hvordan skal jeg forklare det en ekstra kant på indersiden af potten, så hun ikke smutter ned i hullet..

Vores er pink efter tøzens eget valg

Man kan jo se på hende når hun er igang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2011

Mussen2

Christina.78 skriver:

Har heller ikke lige nogle ideer endnu, da hun godt gider sidde på den med bukserne nede men bleen må ikke komme af endnu..hun har også en baby björn bare ikke med høj ryg som din..

Vi blev anbefalet den af flere da den har hvordan skal jeg forklare det en ekstra kant på indersiden af potten, så hun ikke smutter ned i hullet..

Vores er pink efter tøzens eget valg

Man kan jo se på hende når hun er igang

Lyder smart med den kant -Jeg tager det nu også rimlig rolig, det må komme når det kommer, men altid rart at høre andres erfaring

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

vores datter begyndte med denne når hun var 1,5år og er meget glad for den...hun er stadig blee fri om dagen. men bruger stadig blee óm natten og om vi skal på lange turer.

den er på udsalg ligu nu på baysam til en billige pris  prøv den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2011

Mussen2

Nattan1986 skriver:

vores datter begyndte med denne når hun var 1,5år og er meget glad for den...hun er stadig blee fri om dagen. men bruger stadig blee óm natten og om vi skal på lange turer.

den er på udsalg ligu nu på baysam til en billige pris  prøv den

Ja, det er netop sådan en jeg havde set Står den der bare fastr så eller er det en man slår til side? Begyndte din s´datter på potten FØRST?

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

Mussen2 skriver:

Ja, det er netop sådan en jeg havde set Står den der bare fastr så eller er det en man slår til side? Begyndte din s´datter på potten FØRST?

det er det gode med den at man klapper den sammen og tager den vækk når den ikke er i brug.

og jeg synes den er bedre end potte og toiletsæde, pga at barnet kan holde i håndtag og får bedre støtte..

vi begyndte med potte men den kunde hun ikke lide så derfor købte vi denne..men nu nogen gang vil hun gjerne gå på potte

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

129,95 lige nu på babysam webshop

Anmeld

7. august 2011

Mussen2

Nattan1986 skriver:

det er det gode med den at man klapper den sammen og tager den vækk når den ikke er i brug.

og jeg synes den er bedre end potte og toiletsæde, pga at barnet kan holde i håndtag og får bedre støtte..

vi begyndte med potte men den kunde hun ikke lide så derfor købte vi denne..men nu nogen gang vil hun gjerne gå på potte

Så må jeg ud og have sådan en

Anmeld

7. august 2011

Nattan1986

Mussen2 skriver:

Så må jeg ud og have sådan en

så må du lige vende tilbage og fortelle hvordan det gik

Anmeld

7. august 2011

LinLin

Vi endte med at springe potten over (havde købt en ikea, men knægten viste ALDRIG interesse for den ) - købte i stedet et bræt til at sætte ind under det almindelige toiletbræt (=sædeformindsker) - men uden trappe og gelænder... Han brugte bare den skammel han havde/har foran vasken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.