Lille pigens værelse er endeligt helt færdig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

jeg er ret rolig omkring det.. men jeg ved også at det er nogle dygtige læger der er på svendborg syghus, så der er jeg slet ikke nervøs for. snare spændt på det hele. 

Det kan jeg godt forstå - der er heller ikke noget at frygte - kvinder har født i tusindvis af år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå - der er heller ikke noget at frygte - kvinder har født i tusindvis af år

Nemlig det er også det jeg trøster mig med.

Anmeld

7. august 2011

Trine89

Frøken J. skriver:

Ej hvor skægt, sådan ser det slet ikke ud  

heeh.. det var da dejligt men jah billeder kan jo også snyde lidt.. hehe.. 

Anmeld

7. august 2011

FrkAnnette

Hvor ser det bare hyggeligt ud

Anmeld

7. august 2011

Alexander&Lærke

Nej hvor er det fint det hele.... Kan se at min pige og din kommende kommer til at kigge på den samme uro over puslebordet, den har vi nemlig også, det er super fin.....

Er også vild med den røde aurostol, er det en recaro? Ligner den vi har vores er bare grå.... (købt til storebror)

Anmeld

7. august 2011

Trine89

Mette&Alexander skriver:

Nej hvor er det fint det hele.... Kan se at min pige og din kommende kommer til at kigge på den samme uro over puslebordet, den har vi nemlig også, det er super fin.....

Er også vild med den røde aurostol, er det en recaro? Ligner den vi har vores er bare grå.... (købt til storebror)

Heeh det er nemlig en vildt sød Uro.. Manden og jeg fald for den med det samme da vi så den hehe.. 

Jah det er Recaro Autostol.. Det var en jeg fandt på DBA, jeg mangler dog det der babyindsats til den. men jeg håber jeg kan få et i babysam.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.