Lille pigens værelse er endeligt helt færdig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Trine89

Ja ja da.. Har endelig fået gjordt lille pigens værelse helt færdig. weee... 

Min kære Svigerfar var nede på besøg fra i går til i dag, for lige at hjælpe os med at hænge de sidste ting op på vægen  

iih jeg syntes det er blevet sååå fint. Men I kan jo selv bedømme her : 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Minmio

Hvor er det fint 

Anmeld

7. august 2011

twinny

hvor er det bare blevet fint...

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Hvor er det bare fint søde

Kan se vores er RIGTIG piget i forhold til jeres... Hehe... Sjovt så forskellige man er - men synes jeres er virkelig flot

Anmeld

7. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Hvor er det bare fint søde

Kan se vores er RIGTIG piget i forhold til jeres... Hehe... Sjovt så forskellige man er - men synes jeres er virkelig flot

Hverken manden eller jeg have lyst det at det skulle være særlig piget.. fordi vi skal også kunne holde ud af kigge på det.. hihi.. 

Og så har jeg tænkt meget på det der med at hva nu hvis lillepigen slet ikke kan lide det når hun bliver stor nok til at udtrykke hva hun kan lide.. så skal man til at lave det hele om..

Så vi vil hellere vente og se tiden og finde ud af hva der fanger hende interesse hehe..

Men jah heldigvis er man jo meget forskellige. hehe.
Jeg syntes bestemt også at et piget værelse kan være super flot, det er bare ikke noget jeg selv vil gøre  

Anmeld

7. august 2011

Trine89

Baby-støv skriver:

hvor er det bare blevet fint...

Mange Tak er også selv godt tilfreds  

Anmeld

7. august 2011

Trine89

tatii72 skriver:

Hvor er det fint 

Tak tak.. 

Anmeld

7. august 2011

Maalene

Trine89 skriver:

Hverken manden eller jeg have lyst det at det skulle være særlig piget.. fordi vi skal også kunne holde ud af kigge på det.. hihi.. 

Og så har jeg tænkt meget på det der med at hva nu hvis lillepigen slet ikke kan lide det når hun bliver stor nok til at udtrykke hva hun kan lide.. så skal man til at lave det hele om..

Så vi vil hellere vente og se tiden og finde ud af hva der fanger hende interesse hehe..

Men jah heldigvis er man jo meget forskellige. hehe.
Jeg syntes bestemt også at et piget værelse kan være super flot, det er bare ikke noget jeg selv vil gøre  

Det kan jeg godt se

Synes bare det har været SÅ hyggeligt at kunne købe tøsede wallstickers og sådan, og på den måde gjort det rigtig piget og hyggeligt - men skønt vi alle er så forskellige, ellers ville det sgu blive for kedeligt

Anmeld

7. august 2011

Frøken J.

Trine89 skriver:

Ja ja da.. Har endelig fået gjordt lille pigens værelse helt færdig. weee... 

Min kære Svigerfar var nede på besøg fra i går til i dag, for lige at hjælpe os med at hænge de sidste ting op på vægen  

iih jeg syntes det er blevet sååå fint. Men I kan jo selv bedømme her : 

Hvor er det flot! Stort og lyst!

Anmeld

7. august 2011

Trine89

Maalene skriver:

Det kan jeg godt se

Synes bare det har været SÅ hyggeligt at kunne købe tøsede wallstickers og sådan, og på den måde gjort det rigtig piget og hyggeligt - men skønt vi alle er så forskellige, ellers ville det sgu blive for kedeligt

hehe jah det tror jeg også det har været.. jeg har også nydt at gå og købe det som vi skulle bruge. hehe.. 

Og jah det ville sku være kedeligt hvis vi alle er ens.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.