Jeg følger med i programmet for anden gang nu, og jeg bliver ligeså forarget som første gang.
Det TS bruger som eksempel med dem med 8 børn. Jeg har simpelthen lyst til at kaste noget efter tvet når jeg ser det! Gud fri mig vel.. Hvis de nu tænkte på deres unger så droppede de de smøger og brugte dem på mad og gaver til deres børn i stedet!
Jeg er selv ryger - men havde jeg nu været så meget økonomisk på røven at jeg skulle prioriterer mellem mine smøger og min søns ve og vel(som mad, tøj, og lign jo er) så havde jeg da til enhver tid droppet de skide smøger. Jeg har så bare råd til begge dele som det ser ud lige nu.. Men skal da slet ikke tøve med at sige jeg ville droppe dem hvis jeg en måned havde lavvandet i kassen og skulle vælge imellem nye sko til ham eller smøger.
Men den familie der ryster mig mest er helt klart Julies! Den pige har det simpelthen forfærdeligt i mine øjne. Hendes mor siger selv på et tidspunkt i programmet at hun altid ønskede sig drenge, og at hun har det meget nemmere med hendes to drenge end med Julie. Hun fortæller også hun har svært ved at håndtere hende, og mener der er noget galt med hende.
Derfor får de hende også til udredning på et tidspunkt(ved ikke om det er det sidste afsnit) for ADHD - det viser sig faktisk at Julie er et meget klogere barn end gennemsnittet! Så fejlen ligger jo netop hos moderen. For Julies adfærd er jo et resultat af at pigen er understimuleret - hvilket også er klart når ikke hun må få lov at få legekammerater med hjem, og konstant bliver bedt om at smutte ind på sit værelse og underholde sig selv!
Og så det afsnit med cyklen. NØJ!! den mor burde skamme sig
Anmeld