Rockertand skriver:
Er han modtagelig for, at I går til lægen sammen?
Under alle omstændigheder kan det jo ikke fortsætte. Dit barn er i en fase, hvor det er ved at opbygge grundstenene til sit fremtidige liv, og der skal ikke så meget svigt til, før det giver varige skader - så jeg vil opfordre dig til at gøre noget aktivt nu.
Hvordan reagerer din mand på et ultimatum?
Hvis jeg hamrer i bordet og tvinger ham, så kan jeg nok få ham til lægen det tror jeg på...men det er også et problem med økonomien i det at få betalt for evt psykolog...men det skal vi jo så have fundet ud af. Tror også at meget af det der kører ham ned er at han ikke kan arbejde mens hele økonomien bare sejler.
Har også overvejet at tage vores barn og gå (selv om jeg elsker ham og ikke ønsker at forlade ham) men for at beskytte barnet. Men det hjælper jo heller ikke noget for han ville jo få samvær alligevel og andet ville jo heller ikke være rimeligt. Men han magter bare ikke at være selv med barnet. På hans gode dage, når han minder og sig selv, så er han den bedste mand og far i verden...der er bare så langt imellem dem nu 
Han ryger også hash en smule og jeg ved ikke hvor meget det har at sige. Det virker til at det lige kan holde de værste symptomer på depression nede for hvis han ikke ryger er det i alt fald helt forfærdeligt. Er også bange for hvordan myndighederne ville reagere hvis vi søger hjælp til evt afvænning. Om de så vil tage vores barn. Altså jeg passer jo vores barn og tager mig af det og det mærker jo ikke noget til rygningen som kun foregår når det sover vil jeg gerne lige sige. Jeg selv føler at jeg har masser af energi til vores barn og leger med det og stimulerer det osv og læge og sp siger at det er et meget harmonisk barn. Er bare bange for hvor længe man kan holde til det her.
Undskyld jeg skriver så langt, er bare så svært når man ikke har nogen man kan tale med om det.
Anmeld