Gave ideer. Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

henh01

elvital skriver:

Min kæreste har også lige haft fødselsdag! Til ham købte jeg en Eton skjorte, et Eton slips og et Play station spil "L.A Noire". Og det faldt hvertfald i god jord

Hvis du ikke kender Eton skjorter kan jeg stærkt anbefale dem. Se sidder perfekt (hvis man vælger "slimfit") og er bare lækker lækker kvali! Jeg ved godt at tøj det er lidt upersonligt for de fleste. Men min kæreste er besat af de skjorter der så for ham er det gude personligt!

Playstationspillet LA Noire er lidt ala CIA har jeg hørt. Det er helt nyt og er man til "tænke spil" så er det super!

Min kæreste blev hvertfald glad for disse gaver

jeg har set ham i skjorte 1 gang og det var til min brors bryllup L.A Noire har han allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

henh01

sarahb skriver:

hvad med et årskort eller sæson kort til kampene med hans ynglings hold. Eller ligende.

jo men han arb bare rigtig tit om søndagen hvor der spilles

Anmeld

7. august 2011

sarahb

henh01 skriver:

jo men han arb bare rigtig tit om søndagen hvor der spilles

øv, så kunne du evt købe billetter til et eller andet i kunne opleve sammen. Vi har lige købt billetter til Redbull flying bach..

"Red Bull Flying Bach er det ultimative kultur sammenstød, som kombinerer klassisk musik med breakdance. " Vi elsker begge musik og så noget fedt dans...

Anmeld

7. august 2011

henh01

sarahb skriver:

øv, så kunne du evt købe billetter til et eller andet i kunne opleve sammen. Vi har lige købt billetter til Redbull flying bach..

"Red Bull Flying Bach er det ultimative kultur sammenstød, som kombinerer klassisk musik med breakdance. " Vi elsker begge musik og så noget fedt dans...

jeg sad netop og overvejede en oplevelse.. Men kan ikke blive klog på hvad det skal være. Vi kan ikke være væk mere end MAX 1 nat - da den lille aldrig er blevet passet mere end et par timer. Han er ikke til teater eller andet kulturelt.

Anmeld

7. august 2011

sarahb

henh01 skriver:

jeg sad netop og overvejede en oplevelse.. Men kan ikke blive klog på hvad det skal være. Vi kan ikke være væk mere end MAX 1 nat - da den lille aldrig er blevet passet mere end et par timer. Han er ikke til teater eller andet kulturelt.

så skal i da på en helikopter tur over københavn sammen og så en romantisk picnik i frederiksberg have bagefter. Det ville da være så fedt

Anmeld

7. august 2011

henh01

sarahb skriver:

så skal i da på en helikopter tur over københavn sammen og så en romantisk picnik i frederiksberg have bagefter. Det ville da være så fedt

Ja det ville jeg synes var super fedt. Men min kæreste er ikke vild med at flyve og siger at han ikke under nogen omstændigheder vil sætte sig op i sådane n helvedes maskine. hahahaha han er virkelig besværlig.

Anmeld

7. august 2011

sarahb

henh01 skriver:

Ja det ville jeg synes var super fedt. Men min kæreste er ikke vild med at flyve og siger at han ikke under nogen omstændigheder vil sætte sig op i sådane n helvedes maskine. hahahaha han er virkelig besværlig.

OMG!
Jamen så må han have en ferrari tur!!
Og hvis han heller ikk kan lide det, så er han one of a kind haha

Anmeld

7. august 2011

henh01

sarahb skriver:

OMG!
Jamen så må han have en ferrari tur!!
Og hvis han heller ikk kan lide det, så er han one of a kind haha

Ja det ville han nok synes var sjovt, men han har intet kørekort mere.. hahahaha NEJ hvor går det godt det her gaveræs.. hahaha

Anmeld

7. august 2011

sarahb

henh01 skriver:

Ja det ville han nok synes var sjovt, men han har intet kørekort mere.. hahahaha NEJ hvor går det godt det her gaveræs.. hahaha

hahahahah nu gir jeg op!!!!
Han må undvære i år! Sig han ikke har været sød nok eller noget.

Anmeld

7. august 2011

elvital

henh01 skriver:

jeg har set ham i skjorte 1 gang og det var til min brors bryllup L.A Noire har han allerede

HAHA OKAY! Så er det nok ikke lige en skjorte du skal gå efter!

Men jeg ramte da ok plet med playstation spillet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.