henh01 skriver:
Hejsa. 
Min kæreste har snart fødselsdag og dagen i dag er sat af til at købe hans gave.. Troede indtil i aftes at jeg vidste hvad han skulle have - en iphone som vi alle i familien ville slå os sammen til, meeeeen nu er det afblæst.
What to do?
Lidt om ham- han bliver 29 år, har lige fået sit første barn for 9 mdr siden, mødt den skønneste kvinde (mig haha) ej spøg..
Han er vild med fodbold, men har lige købt 3 nye trøjer så det mangler han vel næppe. Han kan gode lide tøj, men det synes jeg er lidt upersonligt. Han ønsker sig INGENTING. HJÆÆÆLP
Min kæreste har også lige haft fødselsdag! Til ham købte jeg en Eton skjorte, et Eton slips og et Play station spil "L.A Noire". Og det faldt hvertfald i god jord 
Hvis du ikke kender Eton skjorter kan jeg stærkt anbefale dem. Se sidder perfekt (hvis man vælger "slimfit") og er bare lækker lækker kvali! Jeg ved godt at tøj det er lidt upersonligt for de fleste. Men min kæreste er besat af de skjorter der så for ham er det gude personligt!
Playstationspillet LA Noire er lidt ala CIA har jeg hørt. Det er helt nyt og er man til "tænke spil" så er det super!
Min kæreste blev hvertfald glad for disse gaver 
Anmeld