Gave ideer. Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. august 2011

henh01

Hejsa.

Min kæreste har snart fødselsdag og dagen i dag er sat af til at købe hans gave.. Troede indtil i aftes at jeg vidste hvad han skulle have - en iphone som vi alle i familien ville slå os sammen til, meeeeen nu er det afblæst.

What to do?

Lidt om ham- han bliver 29 år, har lige fået sit første barn for 9 mdr siden, mødt den skønneste kvinde (mig haha) ej spøg.. Han er vild med fodbold, men har lige købt 3 nye trøjer så det mangler han vel næppe. Han kan gode lide tøj, men det synes jeg er lidt upersonligt. Han ønsker sig INGENTING. HJÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

merichs

henh01 skriver:

Hejsa.

Min kæreste har snart fødselsdag og dagen i dag er sat af til at købe hans gave.. Troede indtil i aftes at jeg vidste hvad han skulle have - en iphone som vi alle i familien ville slå os sammen til, meeeeen nu er det afblæst.

What to do?

Lidt om ham- han bliver 29 år, har lige fået sit første barn for 9 mdr siden, mødt den skønneste kvinde (mig haha) ej spøg.. Han er vild med fodbold, men har lige købt 3 nye trøjer så det mangler han vel næppe. Han kan gode lide tøj, men det synes jeg er lidt upersonligt. Han ønsker sig INGENTING. HJÆÆÆLP

Er han til ure? For så ville jeg købe et fedt ur. Det fik min kæreste sidst han havde fødselsdag

Anmeld

7. august 2011

Karina84

Hvad med en fodbold rejse til et af hans yndlingshold i europa?  

Anmeld

7. august 2011

henh01

merichs skriver:

Er han til ure? For så ville jeg købe et fedt ur. Det fik min kæreste sidst han havde fødselsdag

Han synes de er fede, men siger selv at han ikke ønsker sig et fordi han bare får dets midt væk.

Anmeld

7. august 2011

henh01

Karina84 skriver:

Hvad med en fodbold rejse til et af hans yndlingshold i europa?  

Det var meningen han skulle have det og så rejse med min bror, men vi står og skal flytte her til januar og skal lægge 42000 kr i indskud plus sætte vægge op og købe mere køkken for omkring 20000 kr. Så det er lidt for dyrt synes jeg når der skal spares så meget op.

Anmeld

7. august 2011

Karina84

henh01 skriver:

Det var meningen han skulle have det og så rejse med min bror, men vi står og skal flytte her til januar og skal lægge 42000 kr i indskud plus sætte vægge op og købe mere køkken for omkring 20000 kr. Så det er lidt for dyrt synes jeg når der skal spares så meget op.

Ah okay ja, det kan jeg godt forstå  Når i havde snakket om Iphone, tænkte jeg bare at det godt kunne være i den prisklasse gaven kunne være. Hmm og der skal jo også lidt lommepenge til...

Anmeld

7. august 2011

Karina84

Hvem er hans yndlingshold?

Anmeld

7. august 2011

henh01

Karina84 skriver:

Ah okay ja, det kan jeg godt forstå  Når i havde snakket om Iphone, tænkte jeg bare at det godt kunne være i den prisklasse gaven kunne være. Hmm og der skal jo også lidt lommepenge til...

der ville hans forældre, mine forældre og hans søskende slå os sammen så jeg ville nok skulle af med 1000 kr

Hans ynglings hold er Man U

af dans er han trods deres mangel på fodboldevner stadig med på Brøndbys side

Anmeld

7. august 2011

elvital

henh01 skriver:

Hejsa.

What to do?

Min kæreste har også lige haft fødselsdag! Til ham købte jeg en Eton skjorte, et Eton slips og et Play station spil "L.A Noire". Og det faldt hvertfald i god jord

Hvis du ikke kender Eton skjorter kan jeg stærkt anbefale dem. Se sidder perfekt (hvis man vælger "slimfit") og er bare lækker lækker kvali! Jeg ved godt at tøj det er lidt upersonligt for de fleste. Men min kæreste er besat af de skjorter der så for ham er det gude personligt!

Playstationspillet LA Noire er lidt ala CIA har jeg hørt. Det er helt nyt og er man til "tænke spil" så er det super!

Min kæreste blev hvertfald glad for disse gaver

Anmeld

7. august 2011

sarahb

hvad med et årskort eller sæson kort til kampene med hans ynglings hold. Eller ligende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.