Hvordan får jeg hende til at stoppe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Clisolka

nvm skriver:

Min datter på 9 mdr spytter mad, vand, mælk osv ud, og jeg er ved at blive sindsyg.. Hum kan sagtens li' det men meget tit får hin den ide at spytte det ud og det er altså så det næsten rammer mig i hovedet.. Andre der har prøvet det og har forslag til at få hende til at stoppe??

Åhhh den havde vi herhjemme for et par uger siden - og det var faderen som lærte hende det 

Jeg gav hende nogle pauser, og fik da mad i hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

<3

nvm skriver:

Altså hun rammer mig ikke og kan se det heller ikke er det hun er ude på.. Det heller ikk fordi hun er mæt for det kan være fra start til slut, det samme med mælken

Så er det et spørgsmål om tid... Måske har hun ondt i halsen eller tænder der driller oveni.

Anmeld

6. august 2011

nvm

mrs X skriver:

Så er det et spørgsmål om tid... Måske har hun ondt i halsen eller tænder der driller oveni.

der er to sidetænder på vej

Anmeld

6. august 2011

<3

nvm skriver:

der er to sidetænder på vej

Jamen så har du nok en del af forklaringen der Så giv hende lige lidt tid til at få tænderne og så finde ud af det ikke længere gør ondt.

Anmeld

6. august 2011

nvm

mrs X skriver:

Jamen så har du nok en del af forklaringen der Så giv hende lige lidt tid til at få tænderne og så finde ud af det ikke længere gør ondt.

hvad skal hun dog så leve af 

Anmeld

6. august 2011

<3

nvm skriver:

hvad skal hun dog så leve af 

gå et skridt tilbage og giv hende bløde ting for nu og ellers stole på at hun på trods får nok...

Anmeld

6. august 2011

Anneiris

nvm skriver:

Min datter på 9 mdr spytter mad, vand, mælk osv ud, og jeg er ved at blive sindsyg.. Hum kan sagtens li' det men meget tit får hin den ide at spytte det ud og det er altså så det næsten rammer mig i hovedet.. Andre der har prøvet det og har forslag til at få hende til at stoppe??

Har lige været det sammen igennem med Jasmina. Gud hvor er det klamt, og skide irriterende!  
- Jeg stoppede bare med at give hende mere, og så peger hun på mælken, og græder. Men jeg giver hende det ikke før et par minutter efter. Nu er hun så godt som ved at være færdig med den ''leg''. hun gør det stadig nogengange om morgenen, men så får hun ikke mere. Hehe..  

Anmeld

6. august 2011

mor til lille emma

nvm skriver:

Emma har gjort det noget tid...

Fx når hun får rugbrød, så kan hun spise pænt det første kvarte rundtnum, men så begynder hun at kigge på mig og åbne munden.. Hun har det stadig inde i munden.. Så siger jeg "nej, Emma skal spise maden" og så rækker hun laaaaangsooomt tungen ud, og jeg siger "Nej" meget bestemt, men hun kigger mig lige i øjnene og og rækker tungen helt ud så maden falder ud.. (det er altså svært at lade være med at grine nogen gange)

Nå men jeg har så prøvet at give hende 1-2 stykker små madder efter det og gør hun samme nummer, får hun ganske enkelt ikke mere. Det samme hvis hun maser det med hænderne eller smider det på gulvet. Ikke mere mad til Emma.

Jeg tager hende ned på gulvet og så leger hun bare, så det er jo nok fordi hun ikke er sulten..

I dag har hun fx kun fået en kvart portion morgenmad, hun gad ikke have mere og vendte hovedet den anden vej.. Middagsmad, rugbrød fik hun kun 7 små stykker, så lavede hun nummeret med tungen og jeg satte hende på gulvet, og her til aften fik hun meget lidt spaghetti, så hun er nok ikke så sulten jo tænker jeg.. Ellers havde hund a spist Hun er ved at få to hjørnetænder så det kan være forklaringen her..

Men mit råd er at tage maden fra barnet når de begynder på leg :9

Anmeld

6. august 2011

nvm

mor til lille emma skriver:

Emma har gjort det noget tid...

Fx når hun får rugbrød, så kan hun spise pænt det første kvarte rundtnum, men så begynder hun at kigge på mig og åbne munden.. Hun har det stadig inde i munden.. Så siger jeg "nej, Emma skal spise maden" og så rækker hun laaaaangsooomt tungen ud, og jeg siger "Nej" meget bestemt, men hun kigger mig lige i øjnene og og rækker tungen helt ud så maden falder ud.. (det er altså svært at lade være med at grine nogen gange)

Nå men jeg har så prøvet at give hende 1-2 stykker små madder efter det og gør hun samme nummer, får hun ganske enkelt ikke mere. Det samme hvis hun maser det med hænderne eller smider det på gulvet. Ikke mere mad til Emma.

Jeg tager hende ned på gulvet og så leger hun bare, så det er jo nok fordi hun ikke er sulten..

I dag har hun fx kun fået en kvart portion morgenmad, hun gad ikke have mere og vendte hovedet den anden vej.. Middagsmad, rugbrød fik hun kun 7 små stykker, så lavede hun nummeret med tungen og jeg satte hende på gulvet, og her til aften fik hun meget lidt spaghetti, så hun er nok ikke så sulten jo tænker jeg.. Ellers havde hund a spist Hun er ved at få to hjørnetænder så det kan være forklaringen her..

Men mit råd er at tage maden fra barnet når de begynder på leg :9

hvis bare hun kun skubbede det ud med tunge ville det da være lige til at holde ud, men hun SPYTTER virkelig, så det flyver til alle sider, jeg tror jeg filmer det og sætte det herind, så i kan se hva jeg mener

Anmeld

6. august 2011

mor til lille emma

nvm skriver:

hvis bare hun kun skubbede det ud med tunge ville det da være lige til at holde ud, men hun SPYTTER virkelig, så det flyver til alle sider, jeg tror jeg filmer det og sætte det herind, så i kan se hva jeg mener

Men spiser hun ikke lidt før hun begynder på det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.