Hvordan får jeg hende til at stoppe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. august 2011

nvm

Min datter på 9 mdr spytter mad, vand, mælk osv ud, og jeg er ved at blive sindsyg.. Hum kan sagtens li' det men meget tit får hin den ide at spytte det ud og det er altså så det næsten rammer mig i hovedet.. Andre der har prøvet det og har forslag til at få hende til at stoppe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

<3

Flyt dig så hun ikke kan nå dig Det plejer at være ganske effektivt

Anmeld

6. august 2011

Lisbeth85

nvm skriver:

Min datter på 9 mdr spytter mad, vand, mælk osv ud, og jeg er ved at blive sindsyg.. Hum kan sagtens li' det men meget tit får hin den ide at spytte det ud og det er altså så det næsten rammer mig i hovedet.. Andre der har prøvet det og har forslag til at få hende til at stoppe??

Herhjemme virker ordet 'nej' sagt ret bestemt på det. For han ved udemærket godt hvad det er, som han IKKE skal gøre

Og hvis han bliver ved, så stopper jeg ganske enkelt med at give ham mere, indtil han sidder pænt igen Men det tager tid - her 'kører han mere bil' end decideret at spytte det ud, men pointen i det er den samme. Der bliver leget med maden, og det er ikke ok at sidde sådan

Anmeld

6. august 2011

Fru.Mäes <3

Hægter mig lige på her - Felix laver samme nummer lige pt.!

Anmeld

6. august 2011

nvm

mrs X skriver:

Flyt dig så hun ikke kan nå dig Det plejer at være ganske effektivt

Det får hende jo ikk til at stoppe

Anmeld

6. august 2011

nvm

Felix's Mor <3 skriver:

Hægter mig lige på her - Felix laver samme nummer lige pt.!

Utrolig irriterende ikk. Hvor gammel er han??

Anmeld

6. august 2011

nvm

Lisbeth85 skriver:

Herhjemme virker ordet 'nej' sagt ret bestemt på det. For han ved udemærket godt hvad det er, som han IKKE skal gøre

Og hvis han bliver ved, så stopper jeg ganske enkelt med at give ham mere, indtil han sidder pænt igen Men det tager tid - her 'kører han mere bil' end decideret at spytte det ud, men pointen i det er den samme. Der bliver leget med maden, og det er ikke ok at sidde sådan

Et nej har ikk virket her desværre har prøvet op til flere gange

Anmeld

6. august 2011

<3

nvm skriver:

Det får hende jo ikk til at stoppe

Jo for så er det ikke sjovt mere eller nogen pointe, hvis hun ikke kan ramme dig.

Hvis hun bare spytter ud er det en anden sag. Så er det en fase som går over. Jeg ville nok give hende mindre mad så når hun begynder at spytte ud jamen så er hun mæt. Så hold en pause en tid indtil hun vil have mere og stop igen når hun spytter ud. Men det er en udviklings og oplevelses fase som alle børn skal igennem. Det er bare et spørgsmål om tid som så meget andet

Anmeld

6. august 2011

nvm

mrs X skriver:

Jo for så er det ikke sjovt mere eller nogen pointe, hvis hun ikke kan ramme dig.

Hvis hun bare spytter ud er det en anden sag. Så er det en fase som går over. Jeg ville nok give hende mindre mad så når hun begynder at spytte ud jamen så er hun mæt. Så hold en pause en tid indtil hun vil have mere og stop igen når hun spytter ud. Men det er en udviklings og oplevelses fase som alle børn skal igennem. Det er bare et spørgsmål om tid som så meget andet

Altså hun rammer mig ikke og kan se det heller ikke er det hun er ude på.. Det heller ikk fordi hun er mæt for det kan være fra start til slut, det samme med mælken

Anmeld

6. august 2011

VNB

Lisbeth85 skriver:

ville egentlig have svaret, men du har nærmest skrevet præcis det som jeg selv ville skrive!

Herhjemme håndterer vi det på akkurat samme måde - og det virker! 

det kræver tålmodighed, men det belønner sig i sidste ende! 

de små banditter altså!  (kunne nu ikke helt lade vær med at grine første gang han gjorde det...  men efter 1 uge med samme nummer, syntes jeg godt nok ikke at det var så morsomt mere.... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.