Kærestesorger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2011

Trolde_mor

Mit forslag er: nu det kun er et par timer siden..

Se en film, en rigtig tøsefilm, og græd... kom ud med alt den sorg du har inde i dig. Græd fordi det hele gør så ondt inden i.

Det er det du har brug for nu søde. Og når du har grædt lover jeg dig at du føler en lille befrielse. Det er langt endnu, men det hjælper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

Trolde_mor

Fejl

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Jep! Og hey, det er weekend.. ring til en god veninde og nyd en flaske vin?

Jah.. Sagen er bare dern at de bedste af mine veninder er taget hen på den ø vi var på ferie på for at være sammen med os og nogle andre i dag.. Og nu er jeg jo taget hjem... Så det kan jeg ikk engang...

Men hey... Er ved at være færdig med at tude for lidt ti8d.. Så finder helt sikkert på noget...

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Mit forslag er: nu det kun er et par timer siden..

Se en film, en rigtig tøsefilm, og græd... kom ud med alt den sorg du har inde i dig. Græd fordi det hele gør så ondt inden i.

Det er det du har brug for nu søde. Og når du har grædt lover jeg dig at du føler en lille befrielse. Det er langt endnu, men det hjælper..

Tusind tak Det er også min taktik lige nu... Selvmedlidenhed.. Det virker....

Anmeld

6. august 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Jah.. Sagen er bare dern at de bedste af mine veninder er taget hen på den ø vi var på ferie på for at være sammen med os og nogle andre i dag.. Og nu er jeg jo taget hjem... Så det kan jeg ikk engang...

Men hey... Er ved at være færdig med at tude for lidt ti8d.. Så finder helt sikkert på noget...

Nå for søren.. ja så må du nyde at være dig selv. Du kan gøre liiiige hvad du har lyst til.. men hold dig lige indenfor lovens grænser, ik? håber du håber du får en god aften trods alt

Anmeld

6. august 2011

Trolde_mor

Anonym skriver:

Det gør det nemlig

Inden du får set dig om, er du kommet videre.. og husk, man vil altid holde af/elske personen, men derfor kan man sagtens finde en ny at holde af og elske

Anmeld

6. august 2011

Trolde_mor

Anonym skriver:

Det gør det nemlig

Inden du får set dig om, er du kommet videre.. og husk, man vil altid holde af/elske personen, men derfor kan man sagtens finde en ny at holde af og elske

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Nå for søren.. ja så må du nyde at være dig selv. Du kan gøre liiiige hvad du har lyst til.. men hold dig lige indenfor lovens grænser, ik? håber du håber du får en god aften trods alt

Tusind tak Og tak for de søde ord.. det godt at vide der stadig findes gode ting ude i verden

Anmeld

6. august 2011

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Det gør det nemlig

Sande ord.. Men glæder mig nu stadig mest til det er overstået...

Anmeld

6. august 2011

Trolde_mor

Anonym skriver:

Sande ord.. Men glæder mig nu stadig mest til det er overstået...

Kan jeg sagtens forstå

Senere: En god bytur med bekræftigelse hjælper også hvis veninderne er frisk Man behøver ikke score, men bare det at føle sig lidt lækker, hjælper en til at tænke at jeg skal nok finde en anden der er meget bedre til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.