Anonym skriver:
Føj hvor er det en ækel ting! Er så så så ked af det... Har mistet HAM... Og kan simpelthen ikke finde ud af hvem der har gjort hvad forkert...
Vi r så gode sammen.. Har det sjovt, griner og kan lide de samme ting.. elsker når han holder om mig.. Han har de bedste arme i verden.. Og nu er de væk..
Vi kan bare ikke være kærester.. Han har givet op.. Nu er det alvorligt slut... Jeg ved det er det bedste og er glad for der var en der slog i bordet...
Ved det er noget man skal ovee... Menfor pokker jeg har brug for at høre nogle opmuntrende ting...
Har kun prøvet det her en gang før.. Og siden da har jeg altid sørget for at beskytte mig så jeg skred først... Måske er det det der har gjort jeg ikke altid ville ham 100%...
Men det er ligegyldigt nu... Hva skal man gøre??
Tiden læger alle sår og sådan er det! Det er så svært men vi alle kommer dertil hvor vi kan sige: jeg savner ham slet ikke mere!
Min x og jeg gik fra hinanden efter 5 år. det er det værste jeg har prøvet. vi var hinandens et og alt og vi gik igennem ild og vand sammen i de 5 år. vi var ikke kun kærester men bedste venner. gjorde alt sammen!! Jeg valgte at gå fra ham da militæret havde taget min mand fra mig og jeg måtte bide i det sure æble selvom jeg dårligt kunne trække vejret når jeg tænkte over hvad jeg havde gjort - hvad jeg lige havde smidt væk!
I dag har jeg fundet en ny mand som jeg har fået barn med. Min x er i mine tanker (ikke som min x men som min ven) - han er langvejs nu og jeg er kommet 100% videre! - meget mere end han er!!!
Jeg kan ikke huske hans stemme, hans duft eller noget andet og derfor er det svært at savne og på dén måde læger tiden alle sår

Det er så svært og jeg var overbevist om at jeg ALDRIG kom videre nogensinde og jeg nægtede at finde en anden for det fandtes bare IKKE!!
Tro mig - græsset bliver grønnere, det er bare med at holde ud, snakke med en god veninde eller familie - SÅ vigtigt!
Stort kram
Anmeld