Lidt blær fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

mom <3

isabellamor skriver:

der skal bare ALTID komme en eller ande bedrevidende og ødelægge tøårnet af klodser man har stillet så pænt... sorry... men jeg har oplevet det samme... et par gange... og det føles som et spark i mormaven... 

Øh man skal også paase på man ikke ser spøgelser... Det var -som jeg skrev- en forklaring til hende hvis baby lige var begyndt at kravle....altså at det også er rigtigt godt! Good vibes du ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Isabella_mor

mille:) skriver:

Øh man skal også paase på man ikke ser spøgelser... Det var -som jeg skrev- en forklaring til hende hvis baby lige var begyndt at kravle....altså at det også er rigtigt godt! Good vibes du ved

yeah.. det er også i orden... der skal altid være plads til good vibes..

Anmeld

7. august 2011

D-Micka

Hvor sejt

Anmeld

7. august 2011

Vial

Hvor er det bare flot.

Mine tvillinger bliver 1 år på onsdag. Kun den ene kan stå på sine ben og går rundt langs møbler. Den anden kravler stadig rundt på en mærkelig frømåde.

Min nevø var også super hurtig motorisk.

Det er altså "morsomt" som det kan tricke en mor det der med børns motorik.

Jeg får tit et lille stik, når jeg hører om, at nogle børn kan en masse. Det skyldes nok, at jeg i bund og grund bekymrer mig lidt om, at mine ikke er de hurtigste knallerter på havnen.

Jeg har dog så meget selvindsigt, så jeg ved, at hvis jeg begynder at tænke, at det kan da ikke være godt, så handler det om MIG SELV og ikke en pind om den mor med det dygtige barn, som kan en masse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.