Lidt blær fra mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

SjeBets

Det er nu rigtigt nok at det er vigtigt at børn lærer at kravle, behøver ikke at være før de går, men de fleste lærer det før de går, det har noget med motorikken at gøre, og at lære at krydskordinere. 

Ingen af mine kravlede før de gik, men kan fint kravle i dag .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

mom <3

dukke skriver:

Det har da ikke noget men balance og gøre der et jo bare forskel på babyer hvornår de kan hvad

Børn der er meget bløde i deres led, har brug for længere tid til at opbygge en stabilitet og en god balance, der kan bære kropsvægten. Disse børn har brug for lidt længere tid at øve sig i, men udvikler sig ellers helt normalt. Når de tager længere tid om at kravle skyldes det at de selv finder vejen frem, ved at mærke deres krop. Derved bliver deres myelinskeder stærkere og tykkere, hvilket giver dem en bedre balance sidenhen, fremfor hvis de blev skyndet på vej til at fx gå.

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

det er meget farligt at oprette "mit barn kan" tråde fordi at der desværre findes nogle der får lidt ondt i deres dertil indrettede..

mine søskende inclusive mig selv gik alle da vi ca var de 9 måneder..

min mellemste niece gik da hun lige var blevet 9 måneder... 

og det er da bare flot er det.... 

Anmeld

7. august 2011

dukke

mille:) skriver:

Børn der er meget bløde i deres led, har brug for længere tid til at opbygge en stabilitet og en god balance, der kan bære kropsvægten. Disse børn har brug for lidt længere tid at øve sig i, men udvikler sig ellers helt normalt. Når de tager længere tid om at kravle skyldes det at de selv finder vejen frem, ved at mærke deres krop. Derved bliver deres myelinskeder stærkere og tykkere, hvilket giver dem en bedre balance sidenhen, fremfor hvis de blev skyndet på vej til at fx gå.

Nå okay undskyld de vidste jeg ikkeMen altså aksel kravler også og har gjort det længe

Anmeld

7. august 2011

mom <3

dukke skriver:

Nå okay undskyld de vidste jeg ikkeMen altså aksel kravler også og har gjort det længe

Det er helt iorden Børn er forskellige - det vigtigste er bare at man ikke "skynder på vej".

Anmeld

7. august 2011

dukke

isabellamor skriver:

det er meget farligt at oprette "mit barn kan" tråde fordi at der desværre findes nogle der får lidt ondt i deres dertil indrettede..

mine søskende inclusive mig selv gik alle da vi ca var de 9 måneder..

min mellemste niece gik da hun lige var blevet 9 måneder... 

og det er da bare flot er det.... 

Jeg skulle nok bare lade vær med at skrive noget om det !Men jeg gik nemlig også selv da jeg var 9 mdr så jeg er jobare super stolt

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

dukke skriver:

Jeg skulle nok bare lade vær med at skrive noget om det !Men jeg gik nemlig også selv da jeg var 9 mdr så jeg er jobare super stolt

nej du skal ikke lade være med det... hvorfor skulle du det. det er da bare fedt at dit barn kan det så tidligt... det er jo bare flot.... 

så kan de der ellers har noget negativt at sige gå et andet sted hen...  

Anmeld

7. august 2011

dukke

isabellamor skriver:

nej du skal ikke lade være med det... hvorfor skulle du det. det er da bare fedt at dit barn kan det så tidligt... det er jo bare flot.... 

Ja det er rigtig nok

Anmeld

7. august 2011

mom <3

isabellamor skriver:

Øh jeg ved ikke hvor du får det med negativt fra ?? Jeg håber da ikke du hentyder til det jeg skrev. Det var jo til hende som skrev at " det gik lidt langsomt hjemme hos dem" og så var det jo bare en forklaing på hvorfor hun ikke skulle tænke : at "det gik langsomt" og at det var skidt! nat nat

Anmeld

7. august 2011

Isabella_mor

Øh jeg ved ikke hvor du får det med negativt fra ?? Jeg håber da ikke du hentyder til det jeg skrev. Det var jo til hende som skrev at " det gik lidt langsomt hjemme hos dem" og så var det jo bare en forklaing på hvorfor hun ikke skulle tænke : at "det gik langsomt" og at det var skidt! nat nat

der skal bare ALTID komme en eller anden bedrevidende og ødelægge tårnet af klodser man har stillet så pænt... sorry... men jeg har oplevet det samme... et par gange... og det føles som et spark i mormaven... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.