Hjælp til meget rød numse!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. august 2011

TaAsJu

Her de sidste par dage har Anna-Sophie haft lidt rød numse, men ikke være en godt er.. Dog siden igår aftes ved 12 tiden begyndte hun at have løs mave og det er udviklet sig igennem dagen til meget tyd mave.. Hendes numse er nu så rød at hun ikke kan sidde på den.. Hun pyller normalt ikke, men kom op grænsende.. Mor bulder mor bulder ( det kalder vi lort her hjemme) får hendes ble af og den er ild rød.. Må ikke røre hende eller noget så ud i bad skylde det af mes lunken vand. Nu putter hun på sofaen ved mig uden ble for at få noget luft til numsen.. Men bare jeg kommer i nærheden af hendes numse med pudder eller crem bliver hun meget ked af det... Hun kan ikke tåle zink salve så vi bruger pantothenol salve eller pudder i stedet.. Er der nogen af jer søde damer her inde der har nogle beder råd ?? For hun har virkelig ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Dansker I Holland

Mor til 2, snart 3 skriver:

Her de sidste par dage har Anna-Sophie haft lidt rød numse, men ikke være en godt er.. Dog siden igår aftes ved 12 tiden begyndte hun at have løs mave og det er udviklet sig igennem dagen til meget tyd mave.. Hendes numse er nu så rød at hun ikke kan sidde på den.. Hun pyller normalt ikke, men kom op grænsende.. Mor bulder mor bulder ( det kalder vi lort her hjemme) får hendes ble af og den er ild rød.. Må ikke røre hende eller noget så ud i bad skylde det af mes lunken vand. Nu putter hun på sofaen ved mig uden ble for at få noget luft til numsen.. Men bare jeg kommer i nærheden af hendes numse med pudder eller crem bliver hun meget ked af det... Hun kan ikke tåle zink salve så vi bruger pantothenol salve eller pudder i stedet.. Er der nogen af jer søde damer her inde der har nogle beder råd ?? For hun har virkelig ondt..

Jeg har desværre ikke andet råd at give end at jeg synes du skal kontakte lægen Stakkels pige.. Føler virkelig med hende Hvor gammel er hun?

Anmeld

5. august 2011

Mor til Mike

Tjæresalve!! det er et vidunder middel mod røde numser.. 

Anmeld

5. august 2011

Fru kr

Det gode gamle husråd med afkølet kamillete på bomuldsklude virkede på min dreng, og når det ikke var godt nok var det Inotyol (tjæresalve) jeg tydede til. Den er fantastisk.. 

God bedring med rumpen og maven på den lille stakkel

Anmeld

5. august 2011

Fru kr

Misselbek skriver:

Anmeld

5. august 2011

Dot D

Du kan koge noget vand, og dyppe nogle små stykker iturevet stofble deri, dem vrider du og lægger på hendes numse. Har set det virke mange gange, selvom det lyder fjollet... Det er min veninde, der altid gjorde det ved hendes børns røde numser

Ellers bruger vi en spray fra apoteket, den er også til skoldkopper, et par spray af den og numsen er næsten ikke rød næste gang bleen åbnes. Har ikke døjet med vildt røde numser, men har brugt den spray, når der har været noget.

Håber hun snart bliver "hvid" igen, for det er sååå synd, når det gør ondt på de kære små

Anmeld

5. august 2011

TaAsJu

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Jeg har desværre ikke andet råd at give end at jeg synes du skal kontakte lægen Stakkels pige.. Føler virkelig med hende Hvor gammel er hun?

hun er 23 md.. hun lå med numsen i vejret i en time ca uden ble inden jeg måtte smøre crem på.. og der efter en halv time mere uden ble.. det har nu gjort underværker..

er den ikke pæner i morgen må jeg ringe til lægen, da det er der vi henter crem og medicin og den slags da vi bor på grønland på en dansk flåde base...

det gør bare så ondt og se hende sådan..

Anmeld

5. august 2011

TaAsJu

Misselbek skriver:

Vil se om de ikke har det oppe på infermariet ellers må der være andre der har.. Taak

Anmeld

5. august 2011

Mor til Mike

Vil se om de ikke har det oppe på infermariet ellers må der være andre der har.. Taak

Var så lidt :-)

Anmeld

5. august 2011

TaAsJu

Dot D skriver:

Du kan koge noget vand, og dyppe nogle små stykker iturevet stofble deri, dem vrider du og lægger på hendes numse. Har set det virke mange gange, selvom det lyder fjollet... Det er min veninde, der altid gjorde det ved hendes børns røde numser

Ellers bruger vi en spray fra apoteket, den er også til skoldkopper, et par spray af den og numsen er næsten ikke rød næste gang bleen åbnes. Har ikke døjet med vildt røde numser, men har brugt den spray, når der har været noget.

Håber hun snart bliver "hvid" igen, for det er sååå synd, når det gør ondt på de kære små

Jeg er klar til at prøve det hele.. for mine homoner kan ikke klare hum er så ked af det... hun sover langt om længe.. men hvis vi skal sove hele natten på sofaen sammen, så hun kan sove uden ble så gør vi det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.