Livia´s nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

forår

Lunae skriver:

Det er filme godt nok fedt! Hvor er billeder og gulvtæppe fra? Virkelig fedt!

mange tak for det

Tæppet er købt i Bilka for et års tid siden.

De 6 små billeder er købt i Ide møbler

Det billed der hænger over rumdeleren er lavet til hende i dåbsgave, med fødseldato og dåbsdato på.

Det aflange med de 3 ansigter har jeg fået af min mor. Det er lavet af nogen udviklinghæmmede mennesker, som bor her i Sønderborg. Elsker det bare, man kan ikke blive andet end glad af at se på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

LISBETH:-)

Znuzke skriver:

Du kan da købe den lige her (og fint fint hår du har fået - jeg er helt misundelig over dit mod)

http://www.ilva.dk/produkt/66500218/gaudy_globe?maingroupurl=lamper&webgroupid=

Tak fandt den lige selv! Der var også nogen stykker til salg på dba så den har jeg lige skrevet på

muhhaaaa tak for de søde ord! Hvis du bare viste hvor meget jeg sad og tænkte fuck fuck fuck da hun klippede de første totter af..... Men er også selv ok tilfreds og har da hun fået sjove og positive respons indtil videre!

Anmeld

5. august 2011

forår

lisbeth2910 skriver:

Tak Så er det man kan blive edder arrig over at jeg ikke lige bor i nærheden af en Ilva tsk tsk

Ved du hvad den hedder for så kan jeg måske finde den på nettet eller noget...................

den hedder Gaudy Globe

ja jeg ved heller ikke hvad jeg skal stille op nu hvor jeg er flyttet til en by uden Ilva og IKEA!! det er lidt krise.

Anmeld

5. august 2011

4kløver

forår skriver:

tak for det

Og hvor er hun blevet stor..

Anmeld

5. august 2011

LISBETH:-)

forår skriver:

den hedder Gaudy Globe

ja jeg ved heller ikke hvad jeg skal stille op nu hvor jeg er flyttet til en by uden Ilva og IKEA!! det er lidt krise.

ha ha ha ja MEGET!!!!! og tak

Anmeld

5. august 2011

forår

LouiseVous skriver:

ejh et fedt pigeværelse Hvor har du fanget bord og stole henne?
Og tillykke med den nye bolig

Tak Louise Nu er vi kommet tættere på mine forældre, og det bliver nu rart med noget netværk

jeg har fået bordet og stolene af en gammel arbejdskollega og det er godt brugt, så aner ikke hvor det er fra, desværre

Anmeld

5. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

forår skriver:

Tak Louise Nu er vi kommet tættere på mine forældre, og det bliver nu rart med noget netværk

jeg har fået bordet og stolene af en gammel arbejdskollega og det er godt brugt, så aner ikke hvor det er fra, desværre

ejh det lyder dejligt, det gør bare lige noget det ekstra netværk, i hvert fald til familien. Vil dog sige det også kan blive for meget

Det var da ærgerligt, det ligner min mormor og morfars gamle køkkenstole, bare miniformat, kom da helt til at tænke på deres køkken for ikke at snakke om hvor de stole er blevet af. Ku være sjovt at have dem både i stor og lille

Anmeld

5. august 2011

forår

lhn89 skriver:

Hvor er det fint! Og super fint børnebord + stole!

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Mange tak for det er også rigtig glad for bordet og stolene, og selv jeg kan sidde på stolene uden de braser sammen

Anmeld

5. august 2011

forår

Og hvor er hun blevet stor..

Ja hun er blevet mega stor Hun flyder allerede 2 år til november. Tiden flyver afsted.

Anmeld

5. august 2011

forår

LouiseVous skriver:

ejh det lyder dejligt, det gør bare lige noget det ekstra netværk, i hvert fald til familien. Vil dog sige det også kan blive for meget

Det var da ærgerligt, det ligner min mormor og morfars gamle køkkenstole, bare miniformat, kom da helt til at tænke på deres køkken for ikke at snakke om hvor de stole er blevet af. Ku være sjovt at have dem både i stor og lille

Lige nu tror jeg ikke at det kan blive for meget

Ej det var da lige lidt ærgeligt at jeg ikke kunne være mere behjælpelig med de møbler der. Næste gang jeg snakker med hende kan jeg lige prøve at spørge hvor de er fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.