Livia´s nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.187 visninger
33 svar
0 synes godt om
5. august 2011

forår

Hejsa

Vi er lige flyttet fra Søborg til Sønderborg og jeg har fået en fin stor 3 værelses lejlighed med have Så Livia har nu fået sig et rigtig fint og stort værelse, som jeg synes er blevet rigtig fint, så det skulle i da lige se

I får osse lige et billede af Livia som selv har taget solbrillerne på, på denne regnfulde fredag

Dea

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

TbCp

Hvor er det bare fint!!! Og fedt fedt tæppe!!! Stilen ligner lidt Paul Pava, men er det det?

Anmeld

5. august 2011

LISBETH:-)

Dea det er rigtig flot!

Hvor har du købt loftslampen henne den er da bare alt alt for fed og lige sådan en jeg søger til Elina's værelse!!!!

Anmeld

5. august 2011

dorthemus

Neeej hvor er det fint Dea  SEr ud til, at hun rigtig hygger sig derinde. Glæder mig til at besøge jer

Anmeld

5. august 2011

Fenja09

Tillykke med den nye lejlighed! Super fint værelse

/Fenja

Anmeld

5. august 2011

Vial

Ej, hvor er det bare blevet flot, Dea.
Ih, er så ked af, at vi aldrig fik mere tid sammen (lyder som om, vi har datet..hahaha).

Du er bare en, jeg er skide ked af, at jeg ikke fik kendt bedre og tilbragt mere tid sammen med.

Nu er I flyttet, og jeg er jo stadig super ophængt her i tvillingeland. Øv øv - vi holder bare kontakten og håber, at vi kan ses en dag.

Fik du solgt lejlighed - eller er den fremlejet. Min er ikke solgt endnu.. ih!

Anmeld

5. august 2011

4kløver

Hvor er det fint..

Anmeld

5. august 2011

forår

TbCp skriver:

Hvor er det bare fint!!! Og fedt fedt tæppe!!! Stilen ligner lidt Paul Pava, men er det det?

Tak

Tæppet er købt i Bilka for et års tid siden. Tror at det er noget look a like, men elsker det

Anmeld

5. august 2011

forår

lisbeth2910 skriver:

Dea det er rigtig flot!

Hvor har du købt loftslampen henne den er da bare alt alt for fed og lige sådan en jeg søger til Elina's værelse!!!!

Tark Lisbeth

Lampen er købt i Ilva, tror fsktisk at den er på tilbud lige nu til 199kr

Anmeld

5. august 2011

Chamomile

Hvor er det flot, er helt vild med maleriet, tæppet og lampen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.